Olen tärkeä henkilö,haluatko kysyä jotain?
Olen todella tärkeä henkilö,todella isossa kansainvälisessä yrityksessä, kysy jotain?
Kommentit (55)
Pettäisitkö jos tilaisuus tulisi, kenen kanssa?
Turska lienee kala, norjalaisten herkku
ahhaha, kukaan johdossa oleva ihminen ei puhu itsestään "tärkeänä", ei ainakaan keskisuureksi yritykseksi kivunneen firman johto. Tai en tietenkään tiedä kuinka vanhahtavassa ja hierarkkisessa valtion konttorissa olet "tärkeilemässä", mutta yrityksessä jonka hallituksessa olen, istuu näitä "tärkeitä" jotka muistaa lähinnä muistuttaa kuinak tärkeitä ne tekijät ovat. arvostan toki uraasi ja sitä mitä olet saanut aikaan kovin nuorella iällä, mutta jokin on kyllä pielessä kun mainitsee ensimmäisenä tyttöystävästään "tärkeän" aseman", enkä nyt usko että oli kyse henkisestä asemasta elämässäsi. Avopuolisoni on keskisuuren yrityksen johdossa, mutta ennen uraansa hän on minulle kolmemetriä pitkän listan kaikkea muuta kun ammatillisessa mielessä "tärkeä".
kelpaisiko 23v sihteeri tyttöystäväksi?
Haluatko lapsia? miksi? miksi ei? onko kaltaisellasi tärkeällä henkilöllä edes kumppania
Vaimoni/avopuolisoni on minulle tärkeämpi kuin mikään muu asia koskaan.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:33"]
Mistä tiedät/päättelet olevasi tärkeä henkilö?
[/quote]
Jos jättäisin työni tekemättä, muiden työt eivät enää onnistuisi
[/quote]
Uskon aloittajaa, sillä näin todella voi olla. Minulla oli sellainen tilanne, kun työskentelin siivoojana.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 00:11"]
kelpaisiko 23v sihteeri tyttöystäväksi?
[/quote]
Minulla on jo ihana puoliso, joten en voi vastata. Sihteerin ammatissa ei mitään vikaa
Oletko tärkeä henkilö? - kyllä
Oletko tärkeä henkilö monikansallisessa ahneessa yrityksessä jossa sinulle annetaan palkan sijaan tunne siitä että olet korvaamaton ja tärkeä? - Ei anneta tunnetta mutta tiedän olevani tärkeä
Onko töissä mennyt huonosti ja tämä tunne väljentynyt kun tulet sitä tänne pöyrittelemään? - Ei ole
Onko kivempi hengittää kun saa huomiota? - Toisinaan kyllä
Mitä odotat tältä langalta? - Hmm..
Oletko tärkeä henkilö, näin keskimmäärin tavallista tallaajaa parempi? - En ole
Kuoletko yhtä helposti kuin tavallinen ei tärkeä ihminen? - Kyllä
Käytkö paskalla? - Lähes päivittäin
Taidat olla joku turhan tärkeä kiintiö nainen. - Ole. Mies
Kannattaa keskittyä oleelliseen ja miettiä objektiivisesti, tuollainen akkamainen turhamaisuus ja ihmis-suhteisiin keskittyminen tekee stopin urallesi, ja et ole tärkeä, ihan korvattavissa.
Ap
Onhan niitä jotka kuvittelee olevansa Jeesus, Prinsessa, Hitler jne
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:13"]
Rentoudutko av:lla?
[/quote]
Ehdottomasti, ihmisten ilkeilyä on ilo seurata
[/quote]
Oletko pohtinut, miksi ilkeily tekee sinut iloiseksi?
[/quote]
Tuntee suurta iloa omasta elämästä kun huomaa kuinka pikkumaisia ja pinnallisia muut ovat
[/quote]
Lukeutuuko oma aloituksesi noihin pikkumaisiin ja pinnallisiin...?
Oletko tärkeä henkilö?
Oletko tärkeä henkilö monikansallisessa ahneessa yrityksessä jossa sinulle annetaan palkan sijaan tunne siitä että olet korvaamaton ja tärkeä?
Onko töissä mennyt huonosti ja tämä tunne väljentynyt kun tulet sitä tänne pöyrittelemään?
Onko kivempi hengittää kun saa huomiota?
Mitä odotat tältä langalta?
Oletko tärkeä henkilö, näin keskimmäärin tavallista tallaajaa parempi?
Kuoletko yhtä helposti kuin tavallinen ei tärkeä ihminen?
Käytkö paskalla?
Taidat olla joku turhan tärkeä kiintiö nainen.
Kannattaa keskittyä oleelliseen ja miettiä objektiivisesti, tuollainen akkamainen turhamaisuus ja ihmis-suhteisiin keskittyminen tekee stopin urallesi, ja et ole tärkeä, ihan korvattavissa.
Ja asemaltaan vaimo yhtä tärkeä kuin minä