Mitä ihmettä av-mammoilla oikein on ikäerosuhteita vastaan?
Varsinkin silloin, jos nuorempi osapuoli sattuu olemaan n. 20-25-vuotias.
Kommentit (7)
Katkeruus. Ne on ne nuoremmat vieneet vanhempien akkojen ukot.
Ei mitään. Sehän on päin vastoin kätevää, että enste vaipoittaa lapsia ja siitä sujuvasti siirtyy vaipoittamaan miestään...
Aihe Vapaa - AV- Aiva Valittavat. Natsaa.
Olen tavannut pariskuntia joissa ikäeroa ei todellakaan huomaa ollenkaan. Ovat tavanneet samanhenkisen ihmisen ja kaikki ok. Itselläni on vanha mies (melkein 40v.) ja olen 28. Minä olen meistä kypsempi ja kokeneempi.
Mutta sitten olen tavannut suhteita joissa ei ole mitään tervettä eikä mitään järkeä. Esim. täällä kerran kirjoitellut 25v. harvinaisen lapsellinen, lapseton tytönhuitukka jolla ei selkeästi juurikaan ollut elämänkokemusta. Hän oli onnistunut joutumaan 40+ eronneen setämiehen saaliiksi. Setämies hoidatti hänellä jo teini-ikäiset lapsensa yms.
Yksi tapaus omassa lähipiirissäni surettaa minua myös, tässä tapauksessa 30+ eronnut, elämää nähnyt nainen pokasi itselleen juuri armeijasta päässeen pojanklopin seksilelukseen ja lapsenvahdiksi. (Vrt. Ashton Kutcher ja Demi Moore).
Summa summarum: puolisoiden tulisi olla suunnilleen samassa elämäntilanteessa ja henkisellä tasolla. Muuten kyse on hyväksikäytöstä nuoremman ja naiivimman kustannuksella. Tapauskohtaista.
Lisäksi on tosi kurjaa jos nuorempi puolisko jää lapsettomaksi koska vanhemmalla osapuolella on jo isot lapset eikä kiinnostusta uuteen kierrokseen sillä saralla.
Voisin ottaa vanhemman miehen jolla on lapsiluku täynnä. Ei tarvis pelätä että alkais ruinaa niitä multa.
Ja mieluusti vähä vanhemmat lapset, en jaksa pikkumukuloita kovin kauaa.
En edes tiedä,mitä tuo av tarkoittaa.Mutta aina he jaksavat jostain valittaa,asioista jotka eivät kuulu heille.Eli AVon yhtä kuin AINA VALITTAVAT.
Mene hoitoon.