Mittanne rintojen alta?
Eli paljonko on ympärysmittanne rintojen alta. Siis se mitta mikä liivejä vartenkin katsotaan. Etenkin hoikemmat, mietin vaan onko oma mitta oikeasti pieni. Ja saa kertoa myös pituuden ja painonkin.
Oma mitta 62cm ja olen 164cm ja 51kg.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä mitoilla on? Tärkeintä on terveys ja KIRJAIMELLISESTI se, mitä sisällä on. Omat mittani ovat:
169cm
64kg
95-73-97
Joo, enpä omista kummoista vyötäröä, mutta arvatkaapa mitä? Olin juuri tällä viikolla vatsan alueen ultraäänessä ja minulle sanottiin, että minulla on hyvin vähän sisäelinrasvaa eli viskeraalista rasvaa. Juuri viskeraalinen rasva on haitallista terveydelle, sillä se altistaa syöville, sydän- ja verisuonisairauksille sekä diabetekselle.
Joten vaikka en olekaan missin mitoissa, olen silti suhteellisen terve, myös sisältä päin. Ei siis kannata tuijottaa pelkkiä mittoja, sillä hoikkakin voi olla sisältä lihava, googlatkaapa termi TOFI niin tiedätte, mistä puhun.
Kiitos, ihana sinä! Mulla on käytännöllisesti katsoen samat mitat. Tulipa hyvä mieli, kiitos taas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltasatu alkaa.... tää on taas näitä.. Sama kun ammattikysymykset, kaikki on insinöörejä ja nyt myös pieniä. Mä pistän paremmaksi 55. Repikää siitä
Sehän näissä juuri on ongelma, kun anonyymisti vastaillaan. Todella harvalla nykypäivänä on alle 70cm rinnanalusmitta, mutta av:lla tuntuu olevan 95 prosentilla.
T. Se 84cm rinnanalusmitalla
Viittaat varmaan rintsikkakokoihin? Rintsikoiden rinnanalusmitta on, tai kuuluisi olla, pienempi kuin oma mitattu rinnanalusmitta. Esim mulla on rinnanalusmitta 78, rintsikoiden koko 70.
Eikö 78 cm alusmitalla kannattaisi/kuuluisi olla koko 75 tai 80?
Ei mulla ainakaan, noi koot on poikkeuksetta ihan liian väljiä eikä tue mitään.
Normaalipainon alalaidalla mitta oli 75cm ja nyt ylälaidalla 85cm. Korkea rintakehä
73 cm. Ja mitat 154 cm ja 60 kg. Paino kertynyt rintoihin ja reisiin/takamukseen. :D
Eikö 78 cm alusmitalla kannattaisi/kuuluisi olla koko 75 tai 80?