Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*O*O* Maanantai Helminauhalaisittain*O*O*

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu hurjan pahalta, toivon sinulle voimia!

Vierailija
22/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoitteluni!Yritä jaksaa ja löytää voimia kohdata tämä suru.

sjt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon voimahaleja sinulle! Hirvittävän ikävää kuulla tällaisia uutisia. Sitä niin jo toivoi, että ne alkaisivat olla helminauhalaisten kohdalta ohi. Näiden uutisten myötä aina myös oma epävarmuus raskaudesta nostaa päätään. Minäkin saan tiedon masuasukin olemassaolosta (tai sen puuttumisesta) vasta ensimmäisessä lääkärineuvolassa...

[b]Kedelig1 ja MamaPooh[/b] meillä kaikilla kolmella näyttää olevan sama np-ultrapäivä! Ja se on vielä niiiiiin kaukana. Saadaanpa jännittää ja odottaa sitä yhdessä :-) Itse olen vielä tosin epävarma, haluanko mittauttaa lainkaan niskaturvotusta. Meidän kunnassa saa joka tapauksessa alkuraskauden ultran viikkojen ja sikiöiden lukumäärän tarkistamiseksi. Olemme miehen kanssa pohtineet mahdollisen keskeytyksen mahdottomuutta kohdallamme ja sitä epätiedon määrää, jonka epätavallinen turvotus toisi meille odotuksen ajaksi. Siis koska raskaudenkeskeytystä emme missään tapauksessa pystyisi tekemään, saattaisi olla parempi olla täysin tietämätön mahdollisesta hälyttävän suuresta niskaturvotuksesta. Huoh, onneksi tässä on vielä aikaa miettiä.

Kävin tänään kunnallisessa hammaslääkärissä ja odotusteni vastaisesti se oli kuin olikin raskauden vuoksi ilmainen. Kiva yllätys! Luulin, että asiaa pitäisi etukäteen hoitaa neuvolan kautta tms., mutta riittikin, että kerroin raskaudestani vastaanotolla. Oletteko muut käyttäneet tämän edun jo?

medve rv 10+4

Vierailija
24/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin jo luulin, että enää ei suru-uutisia kuultaisi, mutta olinpa NIIN väärässä..... tosi surullista.

Meillä hammaslääkäriin pääsee vasta olikohan se nyt 17-24 viikkojen aikana. Täytyy käyttää hyödyksi, vaikka just kesäkuussa kävinkin, mutta kun nyt alkuraskaudesta joutunut koko ajan jotain syömään, niin happohyökkäys on ollut suussa jatkuvasti = varmasti taas tullut reikiä. Vaikka xylitolia ja Fludentia yrittänytkin tasaisesti nappailla.

Kedelig rv 11

Vierailija
25/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuren suuri *halaus* Oon todella pahoillani.. :' (

Vierailija
26/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut ultrakuulumisista/-näkymistä!

Kummasti tää menee, yhelle hyvää, toiselle jtn ihan muuta..

Uusille Helminauhalaisille [b]tervetuloa[/b]!

Vierailija
27/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas on tullut suru-uutinen yhdeltä taholta. :( Onneks itellä on perjantaina ultra-aika, et saa varmuuden. Pelottaa! Ja muutenki ku oon kauheesti koukussa näihin nettisivuihin, ja monesta paikasta luen aina ku viikko vaihtuu, et mitä siel masussa nyt sit muka taas tapahtuu, vaikkei oo ees ensimmäinen lapsi mitä odotan, mutta edellisestä kuitenki jo yli kuus vuotta aikaa. Nopeesti se vaan menee.

Onkos muita, joilla on laktoosi-oireet kadonneet ku on alkanut odottamaan? Mulla meinaan on todettu niin pahaksi tuo, etten saisi mitään missä on laktoosia, niin syödä, mutta nyt ei tule oireita edes suklaasta tai jätskistä, joita jostain kumman syystä on alkanut himoitsemaan. ;) Taidan pistää tosta kyselyn ihan tuonne ylellekkin, ku kiinnostaa. :)

Heiduh rv 11+1

Vierailija
28/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mun helmikuun enkeli lensi jo taivaaseen. Ajattelin, että kaikki alkaa olla jo 20viikkojen paikkeila, mutta eihän siitä vielä niin kauaa ollutkaan. Itsellänikin olisi ollut la.1.2

Kivaa nähdä, että kaikilla on mennyt hyvin!

Onnea odotukseen!

Terv. Äitliini04

Vierailija
29/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi vastaavasti samoilla viikoilla. Pettymys on suuri, mutta kyllä siitä selviää.. ..aikanaan.. Ihmeen paljon keskenmenoja tapahtuu nykyään. Voimia.

Vierailija
30/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla sinusta!

Eipä mulla mitään kummempaa asiaa ollutkaan.. Tuli jotenkin hyvä mieli vaan kuulla Äitliinistä pitkästä aikaa, ja kiva todeta kuinka vahva ihminen hän onkaan. =)

Vierailija
31/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pahoillani vauvansa menettäneiden puolesta! Kyllä pisti taas miettimään omallakin kohdalla, että vielä pitää todellakin nöyränä jännittää ultraan asti (2,5 vkoa vielä..) onko kaikki ok! Mulla on ollut suhteellisen helppo ja oireeton raskaus tähän asti - jospa se tarkoittaakin sitä ettei tuolla ole elämää!!?? Osaako joku sanoa, että jos sikiö kuolee kohtuun, niin voivatko jotkut raskausoireet silti jatkua vai katoavatko kaikki oireet kokonaan? kun ei tää mahakaan kasva.... Siis apua, nyt iski paniikki.

Mulla on torstaina neuvolalääkäri, silloin on viikkoja 10+6. Mahtaako mahdolliset sydänäänet jo kuulua silloin? (en muista yhtään miten aikaisin viimeksi kuului.)

Viherrys 10+3

Vierailija
32/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut [b]Joonatan[/b]ille! Voimia!

-----

[b]Maaret(ti)[/b]lle vinkkaan houspulmaan tämän:

http://www.babyidea.fi/aidille/bellybelt

[b]Kedelig[/b]ille laitoin MSN:n puolelle TSI-unipussista kuvan. Trikoisiakin on: periaatteessa pitkä yöpaita, jonka helmassa vain on kiristysnyöri niin että alaosasta tulee pussimainen. Korvaa siis yöpaidan. Tuo mun tekele taas korvaa peiton (ja alle riittää pelkkä body/paita).

[color=pink][size=2][b](.) [/b][/size][/color]Koko päivän oli veto pois, joten jätin viinimarjat suosiolla pensaisiin ja keskityin päiväuniin, legoleikkeihin esikoisen kanssa ja maratonpuheluun ystävälle. Masurintamalla ei uutta: näkyy ja tuntuu. Mahallani en ole pystynyt nukkumaan moneen viikkoon, normitilassa nukun aina mahallani.

L-O-M-A :D

[color=red]♥ [/color]Pomelo ja Erittäin Salainen, rv 13+2

Vierailija
33/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonatanille minultakin lohtuhali!!

Kyllä olisi jo saanut loput helmet pysyä nauhassa..harmi, kun vieläkin tulee surullisia uutisia!

Samaa mietin, kuin viherrys; loppuvatko kaikki oireet esim. keskeytyneessä keskenmenossa vai jatkuuko ne pitkään sen jälkeen?!

Ei tee minulle hyvää miettiä edes km-asioita, kun paniikki nostaa päätään heti, mutta minkäs teet omalle pääkopalle, kun se miettii ilman lupaa..!

Uusille tervetulotoivotus täältäkin!

mammutti & vili rv 11+3

Vierailija
34/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva kuulla teistä mm. helga ja äitiliini!

Mukavaa että vierailette pinossa!

Ilmeisesti olette päässeet surullisen asian yli aika hyvin.. se antaa lohtua, jos tässä vaikka itse vielä saa huonoja uutisia!!

Vierailija
35/35 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkailen pikaisesti siis:

Eli mulla keskeytynyt km: Oireet hävis tasaisen tappavaan tahtiin, mutta osalla oireet puhuu plussaa, kunnes ultra todistaa todellisen tilanteen. Eli riippuu niiiiiiin monesta asiasta, että oireettomuudesta/oireistä ei kannata turhaa huolta kantaa. =)

Joonatan: *Lohtuhaleja*

Ja loppuvinkki: Helminauhasta tipahtaneet,sitten kun olette valmiit, Haahuihin.... mars mars.... kuumeilupuolelle... mars mars....

* Lyö tahtia tamburiinillä*

P.s Rva Pomelo: Loma, mikä ihanuus! Vielä kk omaan lomaan, plääh!

Ja taas minä katoan takavasemmalle päin, uskokaa pois en varpilla käy joka päivä helminauhalaisten kuulumisia lukemassa. ;)