Eroa kirkosta, säästät ensi vuonna ison summan rahaa
Kun muistaa erota tänä vuonna vielä kirkosta, niin säästää ensi vuonna kirkollisveron. Mitä suuremmat tulot, sitä suurempi säästö. Valehtelevaan, ja vahingolliseen kirkkoon ei enää 2020-luvulla kannata kuulua.
Kommentit (313)
Vierailija kirjoitti:
Itse kun aikanaan erosin niin säästö vuodessa oli noin 500 euroa. Tajusin vasta erottuani kirkosta, kuinka suureen humpuukin olen rahani antanut.
Jos eroar, niin sinun on annettava kymmenys nettotuloistasi hyväntekeväisyyteen.
Kirkko on niin täynnä naisia pappeina ja päättävissä rooleissa, että erosin pari vuotta sitten. Mikään organisaatio ei toimi naisvaltaisena. Näkeehän sen kirkon rappion. Majoitetaan ja suojellaan pään leikkaajia, ristit korvattu sateenkaareilla, messuissa lauletaan Käärijää ym. kivaa.
Kirkkoon kuulumisen pitäisi olla pakollista suomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
eipä tuo halla-ahoakaan kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vain maanpetturi kuuluu aavikon hiekkademonia palvovaan kulttiin. Luopio tee parannus.
En eroa, olen 2 kertaa vihitty ja 2 lasta kastettu, sukua siunattu haudanlepoon, meidän lähikirkko on moderni, on kaikenlaista toimintaa, testamenttilahjoituksella ilmainen ruokailu kerran viikossa.
Erosin heti 18v siksi koska pappi raizkasi minut 3 kertaa rippileirillä.
Ai niin unohdin että perheemme jokainen myös kastettu ja rippikoulun käyneet. 311/ 312
Minulla on varaa kuulua kirkkoon.