Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh, miksi vatussa Huutiskohteisiin pitää tunkea tsiljoona hakusanaa??

Vierailija
13.05.2014 |

Jos esim. laittaa hakun Hello Kitty, niin puolet on sitä mitä pitää ja loput on sitten näitä lastenrättejä, mihin myyjä on laittanut hakusanoiksi:

Myynnissä myös merkkejä A-Ööhön ja löytyy Hello Kitty, Iines, Minni ym. ym. ym. ym. 

Siis onko se nyt niin helvatan vaikea tajuta, että niitä sanoja EI tunketa kohteisiin, sotkee vaan hakua ja pahasti sotkeekin!

Pahimmat hakusana spämmärit löytyy rättipuolelta (sekä akkojen rätit, että lasten rätit).

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu no tollahan sitä näkyvyyttä yritetään hakea. Itse välttelen myyjiä jotka täyttää ilmoituksensa siihen kuulumattomilla sanoilla.

Vierailija
2/10 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun kukaan ei etsi niitä hm-riepuja sieltä, pakko ne jollain on saada ostajille esille ja näyteikkuna maksaa.

Sama kyllä pännii itseäkin, etsii jotain tiettyä ja saa 15 sivua asiattomia vastaukseksi.

Eniten pännii ne jotka kirjoittavat kokonumeron, mutta se on ihan päin honkia. Esim gymboreen vaatteissa ollut 7T tai leggareissa kaksoiskoja, siis kokoja joita ei oikeasti ole olemassakaan.... huutamatta jää, kun ei tiedä mitä on ostamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta noista pitäisi voida "ilmiantaa" käyttäjä Huutiksen ylläpidolle, joka sitten varottaisi älyttömistä hakusanoista ja esim. kolmen varoituksen jälkeen käyttäjän tili suljettaisiin. Säästäisi kaikilta aikaa ja vaivaa!

Vierailija
4/10 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun huutonetin käyttö on laskenut tosi paljon viime vuosina just ton perkeleen hakusanaharhauttelun takia, menee hermot kun samat rätit tulee vastaan vaikka millä hakusanalla koska siellä ilmotuksessa on lueteltu about 40 merkkiä

Vierailija
5/10 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää jaksa ilmiantaa noita. Yp joo antaa varotuksia, mutta eihän se noita pällejä auta.. Siellä ne samat rätit ja samat hakusanat keikkuu edelleenkin :(

Oikeasti hirveemmin enää viitti mitään etsiä tietyillä hakusanoilla, kun puolet ajasta menee ihan turhaan :(

Vierailija
6/10 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 18:11"]

Minusta noista pitäisi voida "ilmiantaa" käyttäjä Huutiksen ylläpidolle, joka sitten varottaisi älyttömistä hakusanoista ja esim. kolmen varoituksen jälkeen käyttäjän tili suljettaisiin. Säästäisi kaikilta aikaa ja vaivaa!

[/quote]

No niinhän niitä voikin ilmiantaa, itsekin usein näin tehnyt. On sääntöjenvastaista kirjoittaa mitään hakusanoja, jotka eivät kuvaa ko. tuotetta. Eli jos myyt lassien haalaria, et saa kirjoittaa mihinkään kohtaan ilmoitusta ticket to heaven tai reimatec

Vierailija
7/10 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on noita ilmiantanut?

Vierailija
8/10 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on noita ilmiantanut?

Vierailija
9/10 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän lompakolla, eli jätän spammi ilmotuksien tavarat ostamatta.

Vierailija
10/10 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa käyttööni Plus-palveluita vaikka maksoin niistä jo!! Syy tähän on se, että vanha tunnukseni, vanhan Huutonetin ajoilta, sisälsi saman sähköpostiosoitteen kuin nykyinen, uusi tunnukseni. Järjettömintä on se, että minulla on toimiva perustunnus kyllä, ja pystyin maksamaan palvelusta, jota en voi käyttää! Vanhaa tunnustani ei löydy hakemallakaan, eli se ei ole enää olemassa.

Joudun nyt joku päivä soittamaan tuonne eikä sekään ihan ilmaista ole. Viestiä en voi laittaa, koska tuo perkeleen palvelu ei toimi...