Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän sisko ei pidä minusta???

Vierailija
13.05.2014 |

Auttakkee mua ny! Oon siis seurustellu vasta vähän aikaa miehen kanssa, mutta siis tunnen hänen siskonsa teiniajoilta ja nyt oon ressannu sitä että hää ei pidä musta ku sillo aikanaa ollu jotain kismaa varmaan. Näin hänet kumminki ekaa kertaa sit moneen vuoteen pari päivää sitten ja niinhän siinä kävi että ei edes moikannut mulle. Ollaan siis kummatkin saatu jo lapsi ja muutenki aikuistuttu (ehkä?). Olen siitä miehelle sanonu että ei olla siskos kans oltu tekemisissä mutta hän väittää että kyllä se musta pitää yms koska on hän kaikista muistakin pitäny.. Joo elikkä häne sisko on hyvä kaveri edelleen miehen eksien kanssa.. Ja niiinko monet on sanonu nii oon ihan eri maailmasta ku ne kaks aikasempaa ja et ollaa nii erilaisia ihmisiä muutenki et kukaa ei ois ikinä kuvitellu et voitas olla yhessä.. Mutta niiin kertokaa millä pystyisin ottaa kontaktia miehen siskoo joka näyttää ihan selvästi et häntä ei kiinnosta?! Tulen kuitenki miehen äidin kans hyvin toimeen ja hänen kans ollaan monesti juteltu monta tuntia kahestaan ku ollaan siel käyty. Joten ei voi siitäkään olla et anoppi vihaa niin vihaa siskokin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis edelliseen lisättynä tuon siskon miehen kanssa oon kyllä tullu toimeen tähän asti..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan