Kun elämä on pilalla
Olen vasta suhteellisen nuori, reilu parikymppinen. Silti olen jo menettänyt elämässä liian monet mahdollisuudet. En minä tällaista elämää halunnut. En vaan voinut mitään lähtökohdilleni.
Kommentit (13)
Vaikea ottaa kantaa tietämättä tarkemmin tilanteesta. Mutta harvoin elämä oikeasti pilalla on, kaikenlaisesta paskasta pääsee ylös.
Ei noin nuoren elämä voi mitenkään pilalla olla. Sulla on vielä kaikki mahdollisuudet vaikka mihin. Tärkeintä on hoitaa traumat alta pois jos niltä on. Älä tyydy lääkkeisiin tai terapiaan joka ei auta. Jos monologilätinä-tyyppinen terapia ei ala toimia, etsit vaihtoehtoja, esim sensomotorinen tai mindfulness.
Koska olet nuori elämsä ei välttämättä ole vielä pilalla. Tietenkin sinulla voi olla jokin henkinen tai fyysinen vamma joka estää opiskelun tai sairaus, mutta jos ei niin voit opiskella vielä ja hankkia hyvän ammatin. Ehdit mennä terapiaan ja silti opiskella vielä jos tarvis.
Miksi koet, että elämäsi on pilalla?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 13:04"]
Olen vasta suhteellisen nuori, reilu parikymppinen. Silti olen jo menettänyt elämässä liian monet mahdollisuudet. En minä tällaista elämää halunnut. En vaan voinut mitään lähtökohdilleni.
[/quote]
Samassa veneessä keikumme :) Vähän pyllystä tämä on, mutta ei voi mitään.
Mutta hienosti käännät luuseriutesi lähtökohtiesi syyksi. Sinusta kasvaa vielä kunnon sossumamma, jonka lapset joskus jauhavat tuota samaa paskaa.
Tsemppiä, kaikki on vielä mahdollista. Kyllä se siitä vielä...
Elämä ei ole pilalla koskaan, ennenkuin sen itse päättää lopullisesti pilata ja jättää elämättä! Mieti, sinulla on 1 elämä, ja elämään kuuluu vastoinkäymiset siinä missä ne onnistumisetkin. Välillä voi tuntua että peli menetetty, mutta kannattaa aina muistaa elämän ainutlaatuisuus!
Älä luovuta, sinulla on elämä edessä ja avaimet käsissä. SINÄ päätät mitä tulevaisuudellasi teet! Älä hukkaa elämääsi ja elämäniloasi, sillä se on ainutkertaista.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 18:34"]
Mutta hienosti käännät luuseriutesi lähtökohtiesi syyksi. Sinusta kasvaa vielä kunnon sossumamma, jonka lapset joskus jauhavat tuota samaa paskaa.
[/quote]
hv
Ootko tyhmä? Olet vasta 20-vuotias ja elämähän on edessä. Silloin ei voi sanoa noin.
Olet lapsellinen vielä.
Mitä olet menettänyt, että elämäsi olisi noin peruuttamattomasti pilalla?