Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat rinnat, kokemuksia?

Vierailija
18.12.2020 |

En kelpaa kenellekään rumien rintojeni takia. Koko 80 E, ei ehkä massiivisimmasta päästä, mutta roikkuvat ja muoto on ällöttävän leveä sekä ryhditön. Melkein napaan asti ulottuu nämä utareet. Pidän aina rintsikoita intiimissä tilanteessa, pari kertaa on mies nähnyt kuitenkin lolloni ja siihen se on jäänytkin. Säälivät katseet ja good bye tai pahimmassa tapauksessa ivallista naurua. Viimeksi mainittu alkoi leipomaan niitä kuin taikinaa - nauraen :/

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot rinnat saa näyttämään lihavalta. Vaikuttaa ryhtiinkin. Rintojen liikakasvulle on ihan diagnoosikin, mutta siinä tapauksessa ne ovat jo käsittämättömän isot.

HV, ei sille aina mitään voi, jos rinnat vaan sattumalta kasvaa isoksi. Olet joko inhottava mies tai kateellinen nainen.

Vierailija
22/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin liian isot rinnat kun ei rintoja juuri ollenkaan tai tubulaariset rinnat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ennen koronaa kylpylässä jopa 5 kertaa viikossa ja monen vuoden ajan. En ole koskaan nähnyt vielä rumia rintoja. Sellaisia naisia olen nähnyt, joilta on jouduttu poistamaan rinnat. Hekään eivät olleet rumia.

On järkyttävää, miten nykyinen tissi- ja peppukulttuuri saa naiset suhtautumaan omaan vartaloonsa.

Vierailija
24/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on rumat rinnat. Ei varaa korjauttaa/ ottaa silikoneja. Ex-miesystäväni haukkui tissini. Sanoi, että miten naisella voi olla noin rumat tissit, ei halunnut katsoa niitä. Olen ollut 12 vuotta yksin, en kehtaa näyttää rintojani kenellekään.

Surullista, ex-miehesi oli idiootti.

Vierailija
25/38 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä aina ollut hyvin kauniit rinnat. - ja vieläkin ovat!

Vierailija
26/38 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, tervetuloa pieniaseisen miehen maailmaan. Ainoa ero vaan, että sää voit käydä noita lääkärin avulla parantamassa mutta miekkoset on sillä millä synnytään.

Eli jos tissit ihan oikeasti häiritsee niin muuta niitä mieleiseksi kun se kerta mahdollista on? Jos ei kiinnosta tuo vaihtoehto niin ei se ongelma sitten tainnut tekosyytä kummempi olla.

Vierailija
27/38 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne voi navassa roikkuu? Ja olla 80F.. mulla sama koko ja ei roiku navassa.

Vierailija
28/38 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää löytää itsellesi tissimies. Sellainen tykkää isoista rinnoista ja osaa arvostaa niitä, vaikka olisivat roikkuvatkin.

Käy uimahalleissa. Ihan tavallisissa, ei missään pintaliitokylpylöissä (jos sellaisia nyt onkaan). Siellä näet kaikenlaisia rintoja ja osaat suhteuttaa omasi niihin.

Vierailija
29/38 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kuva niin katsotaan. Itse olen tissimiehiä eikä utareet haittaa, tykkään niistä paljon enemmän kuin itikanpistoista tai patalapuista.

Utareet, itikan pistot, patalaput. Tässäpä taas naisvihaa oikein kunnon kavalkadi!

Vierailija
30/38 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin rumat. Älä hauku itseäsi.

Vierailija
31/38 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman itsesi tähden kannattaa varmaan tosissaan harkita kohotusta.

Onko sulla lapsia?

https://www.plastikakirurgiafinest.ee/ennen-ja-jalkeen-kuvat/rinnat/rin…

Olen yhden lapsen äiti, mutta imetys ei onnistunut eli riippurinnat ei ainakaan siitä johdu. Ylipainoa on jonkun verran enkä oikein pysyty liikkumaankaan näiden kanssa. 

Ap

Millä tavalla e-kupin rinnat estävät liikkumisen? Urheiluliivit päälle ja selitykset seis

Vierailija
32/38 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdistäydy nyt hyvä nainen. Et kelpaa tuon asenteesi takia. Rinnoissa ei ole mitään vikaa - jos jollain on jotain valittamista, näytä ovea.

Vierailija
33/38 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

isotissisyyshän on positiivista miehelle nukkumaan mennessä pää tissien välissä...toinen tyynynä ja toinen pään päällä lämmikkeenä.

-jännämies

Vierailija
34/38 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, niin rintojen roikkuminen, epäsuhtaisuus jne. ei aiheuta ainakaan mitään terveyshaittaa. Kaikennäköiset rinnat kuuluvat normaalin vaihtelun piiriin. 

Vierailija
35/38 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tykkää sinusta omana itsenäsi! 

Vierailija
36/38 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täräytä niihin silikonit ja kohotusta 👍

Vierailija
37/38 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katoin saunassa lapsena aina mummoni tissejä, olivat kunnon roikkuvat utareet ja näyttivät silmiini oudoilta. No kappas vaan, sain itse ihan samanlaiset. Roikkuvat navassa saakka, ihan löysät, eriparia, täynnä raskausarpia, verisuonet näkyy etenkin toisessa rinnassa, rinnan aluset hautuu ja alkavat hetkessä haisemaan, mitkään liivit ei istu kunnolla. Silti näin nelikymppisenä oon päättänyt, että näillä mennään loppuelämä, aiemmin kovasti halusin leikkaukseen.

Vierailija
38/38 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman itsesi tähden kannattaa varmaan tosissaan harkita kohotusta.

Onko sulla lapsia?

https://www.plastikakirurgiafinest.ee/ennen-ja-jalkeen-kuvat/rinnat/rin…

itsetunnon kohotusleikkaukseen mars. Toki jos selkä tulee kipeeks niin sitten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän