Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat rinnat, kokemuksia?

Vierailija
18.12.2020 |

En kelpaa kenellekään rumien rintojeni takia. Koko 80 E, ei ehkä massiivisimmasta päästä, mutta roikkuvat ja muoto on ällöttävän leveä sekä ryhditön. Melkein napaan asti ulottuu nämä utareet. Pidän aina rintsikoita intiimissä tilanteessa, pari kertaa on mies nähnyt kuitenkin lolloni ja siihen se on jäänytkin. Säälivät katseet ja good bye tai pahimmassa tapauksessa ivallista naurua. Viimeksi mainittu alkoi leipomaan niitä kuin taikinaa - nauraen :/

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niille rakastajakin löytyy.

Vierailija
2/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva niin katsotaan. Itse olen tissimiehiä eikä utareet haittaa, tykkään niistä paljon enemmän kuin itikanpistoista tai patalapuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi käy. Itsellä vain a-b kupin rintsikoita.

Vierailija
4/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lollot huonolta kuulosta. Nauru kuuluu asiaan, mutta ei ivallinen.

M48

Vierailija
5/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman itsesi tähden kannattaa varmaan tosissaan harkita kohotusta.

Onko sulla lapsia?

https://www.plastikakirurgiafinest.ee/ennen-ja-jalkeen-kuvat/rinnat/rin…

Vierailija
6/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpön Döpön !

Sincc

Vierailija
7/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman itsesi tähden kannattaa varmaan tosissaan harkita kohotusta.

Onko sulla lapsia?

https://www.plastikakirurgiafinest.ee/ennen-ja-jalkeen-kuvat/rinnat/rin…

Olen yhden lapsen äiti, mutta imetys ei onnistunut eli riippurinnat ei ainakaan siitä johdu. Ylipainoa on jonkun verran enkä oikein pysyty liikkumaankaan näiden kanssa. 

Ap

Vierailija
8/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnoissasi ei ole mitään vikaa, miehet ovat vain olleet vääriä. Isoillekin rinnoille (joita omasi toki ovat) löytyy oma faniklubinsa, empiiristen havaintojen mukaan se on isompi kuin pienirintaisten vastaava. Ja  aikaisemman kirjoittajan kommentti rintojen kohotuksesta; tuo voi auttaa jos niistä on oikeasti arkielämässä haittaa, mutta kannattaa muistaa että kyseessä on kuitenkin kirurginen operaatio johon liittyy riskejä. Toisin sanoen, mikäli terveyshaittoja (esim. huomattava selkäkipu) ei ole, en suosittelisi.

Vierailija
9/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla rakkaalla on täyden 10 b koon rinnat. Ihanan samanlaiset molemmat tissit ja nännit kuin rusinat aina nöpöllään. Ja ne tykkää minun kosketuksesta joko käsin tai kielellä.

Vierailija
10/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat saa näyttämään lihavalta. Vaikuttaa ryhtiinkin. Rintojen liikakasvulle on ihan diagnoosikin, mutta siinä tapauksessa ne ovat jo käsittämättömän isot.

Vierailija
11/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuon kokoisten rintojen vielä pitäisi mikään suuri ongelma olla. Voisin tietysti vilkaista mahdollisen anomalian varalta. Pidät ne vaan siveästi liiveissä.

Lekuri

Vierailija
12/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Mulla on aina ollut rumat riippurinnat, raskauksien jälkeen jäi superisoiksikin (65 H) eikä ole kyllä koskaan mies tositoimiin päästessä tissieni takia perääntynyt. Yleensä siinä vaiheessa on himot korkealla eikä siinä tyynesti arvostella kroppia ja mietitä että viittiikö sitä tuon kanssa sittenkään.

Vierailija
13/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Mulla on aina ollut rumat riippurinnat, raskauksien jälkeen jäi superisoiksikin (65 H) eikä ole kyllä koskaan mies tositoimiin päästessä tissieni takia perääntynyt. Yleensä siinä vaiheessa on himot korkealla eikä siinä tyynesti arvostella kroppia ja mietitä että viittiikö sitä tuon kanssa sittenkään.

Mihin sun keuhkosi sitten mahtuu kun rinnanympärysmittaa on vaan 65 cm :D

Vierailija
14/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemus, ei seissyt pipelee.

Vierailija
15/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnoissasi ei ole mitään vikaa, miehet ovat vain olleet vääriä. Isoillekin rinnoille (joita omasi toki ovat) löytyy oma faniklubinsa, empiiristen havaintojen mukaan se on isompi kuin pienirintaisten vastaava. Ja  aikaisemman kirjoittajan kommentti rintojen kohotuksesta; tuo voi auttaa jos niistä on oikeasti arkielämässä haittaa, mutta kannattaa muistaa että kyseessä on kuitenkin kirurginen operaatio johon liittyy riskejä. Toisin sanoen, mikäli terveyshaittoja (esim. huomattava selkäkipu) ei ole, en suosittelisi.

Kyllä suurien rintojen korjausleikkauksia (pienennys ja kohotus) tehdään yksityispuolella ihan ulkonäkösyistäkin. Plastiikkakirurgienkin mielestä järkevämpi syy operaatioon kuin (ylisuuret) silikoni-implantit.

Vierailija
16/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sun keuhkosi sitten mahtuu kun rinnanympärysmittaa on vaan 65 cm :D

Olen hyvin pieniluinen ja hento. Teillä pienitisseillä läskeillä onkin aina muka liian vahva luusto. Nih.

Vierailija
17/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonirinnat on kauniimmat kuin luomut useimmilla. Niin se vaan menee.

Vierailija
18/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot rinnat saa näyttämään lihavalta. Vaikuttaa ryhtiinkin. Rintojen liikakasvulle on ihan diagnoosikin, mutta siinä tapauksessa ne ovat jo käsittämättömän isot.

Ellei ole muuten hoikka ja pukeudu suht vartalonmyötäiseen yläosaan.

Vierailija
19/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa v*ttuilua.

Ap

Vierailija
20/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rumat rinnat. Ei varaa korjauttaa/ ottaa silikoneja. Ex-miesystäväni haukkui tissini. Sanoi, että miten naisella voi olla noin rumat tissit, ei halunnut katsoa niitä. Olen ollut 12 vuotta yksin, en kehtaa näyttää rintojani kenellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän