Annan miehelleni seksittömän joulun ja loppuvuoden
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsee mies aloittamaan uuden vuoden uuden naisen kanssa.
Miten se on palstalaisille vaikea tajuta, että mies ei halua? Tänäkin aamuna olisi saanut pillua heti aamusta.ap
Hyhhyh, liikaa informaatiota.
Hyhhyh itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Näin koko yön seksiunia, mutta kun on ruma, niin mies ei halua. ap
Osta dildo tai seksinukke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta dildo tai seksinukke.
Mulla on dildo.
Miehellä alkoi ihana joululoma ja heti piti ammattivalaan olla päälle kampeamassa 😨.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä alkoi ihana joululoma ja heti piti ammattivalaan olla päälle kampeamassa 😨.
Minä olen laihtunut ja paljon enkä minä seksiä häneltä odota. Hommaan jonkun niiksi ajoiksi kun hän on töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen laihtunut ja paljon enkä minä seksiä häneltä odota. Hommaan jonkun niiksi ajoiksi kun hän on töissä.
Minkä jonkun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet uhonnut tätä sen sata kertaa aiemminkin. Sitten selitellyt, ettet voi kun pitää vastata asiakkaiden puheluihin ja mieskin voi äkkiarvaamatta tulla kotiin kesken päivän.
Niin varmaan. Pienellä paikkakunnalla naapurit alkaa juoruta että pihassa on usein vieraan miehen auto. Tuskin miehesi haluaa aisurin mainetta vaikka aseksuaali olisikin.
Menepäs nyt tekemään niitä kotitöitäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet uhonnut tätä sen sata kertaa aiemminkin. Sitten selitellyt, ettet voi kun pitää vastata asiakkaiden puheluihin ja mieskin voi äkkiarvaamatta tulla kotiin kesken päivän.
Sehän on mun ja mieheni sovittavissa oleva asia. Ei palstalaisten siitä tarvitse välittää.
Vierailija kirjoitti:
Menepäs nyt tekemään niitä kotitöitäsi.
Mä lähden tänään jouluostoksille