Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sai seksiä ja kiitti tekstarilla!

Vierailija
13.05.2014 |

Ollaan naimisissa kyllä ja lapsiakin on. Nosti metelin kun pihtasin (vauva vasta 3,5kk) ja kun vihdoin suostuin (paikat meni rikki - ei limakalvot toimi vielä) ja laittoi seur.päivänä tekstarin "kiitos eilisestä". Voi hitto viä! Ei oo esine olo ei. Nytpä kiinnostaa uusiks ihan heti.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vastasin sille "hyvä että kelpasin". Tää mun mies kuuluu näihin jotka eivät selviä ilman seksiä ja uhkas jopa erolla kun ei ole sellaista läheisyyttä. Siks otti kiittäminen päähän.. Nyt ei varmaan erota. Ap

Vierailija
22/42 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis tuntunut hyvältä jos mies olis joskus "kiittänyt eilisestä". Vaan eipä tuota juuri seksi kiinnostanut, ei raskausaikana eikä synnytyksen jälkeen. Olisin halunnut olla myös nainen, ja harrastaa sekvaikkakaan se synnytyksen jälkeen jännittikin. Mun mielestä se halusi kömpelösti yrittää näyttää arvostusensa, että olitte yhdessä, vaikka se hankalaa sulle ilmeisesti olikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vauva ole mikään tekosyy seksittömyydelle

Vierailija
24/42 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 08:00"]

Jotkut ukot nyt on vaan niin onnettomia etteivät pari kuukautta kestä ilman seksiä.. Hieman oli mautonta laittaa oikein kiitosviesti, mutta toisaalta, mies voi ollakin niin putkiaivo että luulee sen olevan kohteliasta. Älä ota sitä niin vakavasti! Itse olen sen verran suora ihminen, että sanoisin miehelle että kiitos-tekstari vaan ärsytti.

Itse en voinut harrastaa seksiä ennen ja jälkeen synnytyksen, yhteensä3-4kk meni ilman seksiä /synnytys. Vaikea loppuraskaus ja ekassa synnytyksessä välilihan leikkaus vaikutti, sekä imetys poisti loput halut. Jälkivuoto kesti ekan synnytyksen jälkeen 6viikkoa, episiotomian arpi oli kipeä, ja nivuset olivat myös laajemmin muutaman viikon kipeät. kuopuksen synnytys meni paljon helpommin , mutta kyllä ne hormonitja valvomine taas teki tehtävänsä...,Onneksi mieheni on ymmärtäväinen, ei kiukutellut eikä ahdistellut seksiin.

[/quote]

Tai sitten kävi salaa jyystämässä toista naista

Vierailija
25/42 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen pahaa seksistä kiittämisessä on? Siis ymmärrän tässä tapauksessa kiukun, kun naiseen sattui, mutta ei kai yleisesti ottaen voi olla hirveää kiittää seksistä? Mitä ihmettä??

Vierailija
26/42 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 07:43"]

Ai niinkö miehet tekevät automaattisesti kun pieni vauva syntyy ja seksielämään tulee hetkellinen tauko?

[/quote]

Mun mielestä neljä vuotta ei ole pieni tauko. Mutta ei kai tässä voi muuta kuin odottaa.

Vierailija
27/42 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana mitä ukkoja teillä on.

Vierailija
28/42 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot että ostaa sitä liukkaria tai ostat itse. Jos paikat on kuivat, niin on väkivaltaista työntää sinne mitään.

Ei seksiä pidä harrastaa vain toisen mieliksi. Synnytyksen jälkeen ei meilläkään kovin pian seksiä harrastettu, ja kun imetin kuopusta 1,5v. niin se saattoi vähentää halukkuuttani. Huomasin että voin itsekin vaikuttaa asiaan mielikuvilla, eli välillä suostuin miehen aloituksiin vaikkei olis niin kiinnostanut, ja halut heräsivät kun mies vähän lämmitteli...

Onnea vauvasta! koita olla ymmärtäväinen itseäsi ja miestäkin kohtaan. Ainakin ekan lapsen syntymä ja äidiksi tulo oli ainakin mulle niin iso "shokki" fyysisesti ja psyykkisesti, suuri elämänmuutos, että siinä oli sulattelemista...

Vierailija
29/42 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkariksi sopii hätätilassa mikä tahansa rasva ihovoiteista ruuanlaittoöljyihin. Ei tosiaan kannata edes yrittää ilman jos on paikat vielä arat tai jos on ongelmia kostumisen kanssa. Mulla ei yleensä ole, mutta silti on liukkari käytössä lähes aina ettei tarvitse edes miettiä asiaa.

Erolla uhkailu ei tee hyvää millekään parisuhteelle. Se asia pitäisi keskustella pois, halutaan erota tai sitten ei ja sen jälkeen sillä ei enää uhkailla.

Vierailija
30/42 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 08:14"]

No sanot että ostaa sitä liukkaria tai ostat itse. Jos paikat on kuivat, niin on väkivaltaista työntää sinne mitään.

Ei seksiä pidä harrastaa vain toisen mieliksi. Synnytyksen jälkeen ei meilläkään kovin pian seksiä harrastettu, ja kun imetin kuopusta 1,5v. niin se saattoi vähentää halukkuuttani. Huomasin että voin itsekin vaikuttaa asiaan mielikuvilla, eli välillä suostuin miehen aloituksiin vaikkei olis niin kiinnostanut, ja halut heräsivät kun mies vähän lämmitteli...

Onnea vauvasta! koita olla ymmärtäväinen itseäsi ja miestäkin kohtaan. Ainakin ekan lapsen syntymä ja äidiksi tulo oli ainakin mulle niin iso "shokki" fyysisesti ja psyykkisesti, suuri elämänmuutos, että siinä oli sulattelemista...

[/quote]

enkä tietenkään tarkoita että oltiin 1,5v seksittä, vaan ehkä n.kuukausi.

Vierailija
31/42 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa naiset ymmärtää että tarpeeton pihtaaminen johtaa eroon enemmin tai myöhemmin, miksi kenenkään miehen kannattaa vuosi kausia roikkua naisessa joka ei anna ja miehen tekee jatkuvasti mieli?

Vierailija
32/42 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 07:55"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 07:51"]

No en itse siitä saanut kuin pahan maun suuhun. Paikat kipeiksi kun sitä liukkaria nyt ei ollut saatavilla eikä ukko sitä ole itse ostamassakaan. Pitäis mölyt mahassaan. En aio harrastaa seksiä vain HÄNEN halujensa tyydytysten vuoksi. Sil on kaks kättä. Ap

[/quote]

Miten ihminen voikaan olla noin itsekäs? V*t puolisosta ja hänen tarpeistaan. Oma napa maailman napa.

[/quote]

Siten kun sen navan lisäksi omaa aluetta on myös pillu.

Keskiverto pariskuntaseksissä nainen jää enemmän ilman joka tapauksessa. Miksi helvetissä pitää antaa silloinkin kun on paikat rikki eikä vois vähempää kiinnostaa?

Oikeasti, miesasiamiehet ja naistenvihaajanaiset: noinko on että vereslihaisella kikkelilläkin pitäisi painaa menemään aina kun vaimo vaatii?

Vierailija
33/42 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 08:23"]

Koittakaa naiset ymmärtää että tarpeeton pihtaaminen johtaa eroon enemmin tai myöhemmin, miksi kenenkään miehen kannattaa vuosi kausia roikkua naisessa joka ei anna ja miehen tekee jatkuvasti mieli?

[/quote]

Onko sinusta tarpeetonta pihtaamista jos ei halua että pannaan leikkaushaavaan?

Vierailija
34/42 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää seksijuttu kannattaa kaikkien keskustella puolison kanssa oikeen tarkkaan ennennku lasta hankitaan. Jokainen varmasti ymmärtää että jos alapää tohjona niin ei seksiä mutta mutta..

Naisen on hyvä kertoa miehelle ennen raskautta että näin voi käydä,niin mies osaa suhtautua paremmin. Joillekin se ei ole ongelma mutta todella halukkaille miehille se voi olla. Joten kannattaa miettiä hankitaanko lasta vielä, tai nainen voi lupautua antamaan miehelle paljon käsi/suuhoitoa

Tai yksi vaihtoehto on luvata miehelle että vaikka 3kk päästä synnytyksestä mennään lomalle ja sitten pannaan paljon,mies on tyytyväinen kun on jotain mitä odottaa.

Kannattaa myös varoa ettei kivusta johtuva seksityömyys jatku "pihtaamisena" myöhemmin,seksielämän tulee palautua normaaliksi niin pian kuin mahdollista.

Pareille, joille seksi on tärkeää on suosittelen sektiota. Ei mene alapää tohjoksi ja sekstaamaan pääsee hyvin pian synnytyksen jälkeen.

Kirjoitin tämän koska joillekin miehille seksi on todella tärkeää ja seksittömyys pilaa helposti koko suhteen, eikä se on hyvä koskaan,varsinkaan jos pieni lapsi siinä vielä

N,30

Vierailija
35/42 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 08:29"]

[/quote]

[/quote]

Oisit ottanut sektion

Vierailija
36/42 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 08:29"]

[/quote]

[/quote]

Ei ole mutta onko se kivaa jos mies masentuu jos nainen ei edes anna suuseksiä

Vierailija
37/42 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista kitinää ap:lta. Nyt jos mies pihtaisi saman ajan niin varmaan oltaisiin jo hommattu salarakas ja haukuttu taas mies pystyyn...

Vierailija
38/42 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa pitää molempien huomioida toistensa tarpeet, oisko ollut niin kamalaa vaikka ottaa mieheltä pari kertaa viikkoon suihin? Ei varmasti ois tota tilannetta

N 27

Vierailija
39/42 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te naiset teette miehillänne jos ette ota heidän tarpeitaan huomioon? 

Vierailija
40/42 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. mies anto sulle huomioo ja kitiset ku pikkuvauva. Olisit kiittänyt takas ja viestittäny sil et o varmaa vehkeees kasvanu viime kerrast kun nyt o paikat nii rikki. et jos haluu useemmin ni hieman varovaisemmi sit seuraavaks. Kiitti viestin loppuu ja sydän ja suukko.