Olen tosimies, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:53"]Millä perusteilla kutsut itseäsi tosimieheksi?
[/quote]
Koska niin luulen. Millä perusteella kysyt? Kysyykö siellä tpsinainen vaiko peräti toinen mies?
Panisitko Conchitaa? Tosimies panee.
mikä tekee sinut tosimieheksi? Se, että suojelet naista vai se, että menet kavereiden kanssa kaljalle milloin itseä huvittaa?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 00:05"]Panisitko Conchitaa? Tosimies panee.
[/quote]
Emmää... Ei lähtis. Lerputtas ihan koko rahalla. Jää muille tuo homma. :) ap
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 00:08"]mikä tekee sinut tosimieheksi? Se, että suojelet naista vai se, että menet kavereiden kanssa kaljalle milloin itseä huvittaa?
[/quote]
Hmmm... Juon ne kaljat mammani kanssa, Ei sitä tarvi suojella... :) ap
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:53"]Millä perusteilla kutsut itseäsi tosimieheksi?
[/quote]
Koska niin luulen. Millä perusteella kysyt? Kysyykö siellä tpsinainen vaiko peräti toinen mies?
[/quote]
Kysyn siksi että kiinnostaa vain tietää mitkä miehen näkökulmasta ovat (parhaiten) tosimiestä kuvaavia ominaisuuksia?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:55"]
[/quote]
[/quote]
Kysyn siksi että kiinnostaa vain tietää mitkä miehen näkökulmasta ovat (parhaiten) tosimiestä kuvaavia ominaisuuksia?
[/quote]
Kyllä se on se rehdinrento asenne olla äijä. Ja uskaltaa olla sitä tunteineen, vaikka körmy olisikin. :) Tosimies myös hoitaa homman kuin homman...
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 00:10"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 00:08"]mikä tekee sinut tosimieheksi? Se, että suojelet naista vai se, että menet kavereiden kanssa kaljalle milloin itseä huvittaa?
[/quote]
[/quote]
Äitisikö kanssa?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 00:10"]
[/quote]
[/quote]
Äitisikö kanssa?
[/quote]
Eikun lasteni äidin. :) Jumansgegga sentää, mitä sää meinaat...
Tosimies ei kutsu vaimoaan mammaksi.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 00:26"]Tosimies ei kutsu vaimoaan mammaksi.
[/quote]
Sorry. Savolaisen tosimiehen mun mielestä pitää. Äetee on eri juttu. Saat pitää mielipiteesi. Miä piän omani.
Tämä tosimies on nainen :DJumansgegga sentää...
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 00:30"]Tämä tosimies on nainen :DJumansgegga sentää...
[/quote]
Hahah... Jaa. Kurkkasin varmuudeksi... Mulukero siellä lötköttää. Housussa. Ei peilissä... :) Tarpeita ois tehä tästä ruhosta vaikka kaks mammoo.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 09:57"]Telakoidutko? Rehellisesti!
[/quote]
En helekatti kyllä heppiäni heiluttele äijien kanssa. Kukin tyylillään.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:52"]Rintakarvoja?
[/quote]
Kylli. Soppelisti.