Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venäjän mietteitä Conchitasta/Euroviisuista

Vierailija
12.05.2014 |

Ekassa videossa nauretaan sille (tapahtui ennen euroviisuja)

Toisessa videossa ollaan asian tiimoilta kanssa humoristisia ja vaikka ne huutaa toisilleen, niin ne ei riitele. lopussa juontaja huudahti, että teidän mielestänne tämä voi olla hauskaa, mutta tämä on vakava asia. En ymmärrä kaikkee, mun Venäjä aika heikko.

Huomaa jälkimäisen videon 400 000 viewsin likes/dislike määrää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gayrooppa haistatti Putistanille. Mut Vjenaja se vaan porskuttaa, on ne nyt mahtavia, kun talous vetää ja länsimaat kompuroi.

Mä oon niin vanha, et nää vain naurattaa. Kaikenlainen pullistelu ja taivastelu ja jeesustelu. Kaikkein huvittavinta on, et venäläiset ovat herenneet oikein moraalinvartijoiksi, hah. Siis venäläiset, dafaq?

Kohta vissiin hollantilaiset lopettavat pössyttelyn, tanskalaiset ja saksalaiset kieltävät oluenjuonnin, ranskalaiset aloittavat selibaatin ja italialaiset eivät vislaile enää naisten perää ja käyttäydy seksistisesti. Mitä sitä vielä saa nähdä, jos vain elää.

Vierailija
2/3 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin herättää kohta Intervision-laulukilpailut taas henkiin. Drageilta ja homoilta ja San Marinon ikiyrittäjältä pääsy kielletty. Laulut lauletaan vjenäjäksi tai udmurtiksi. Bonusta saa, jos lauluissa ylistetään Putinia, eikä mainita sanaa botoxia, ja jos Ukrainaa vähän uhkaillaan. Tissejä ja kirnuamista enemmän miesten iloksi. Lesboja ei Vjenäjällä ole olemassakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Venäläisiltä tullut aika paljon ääniä parralle, tuomariäänet kuitenkin eivät suosineet häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä