stokke tripp trapp
Heips,
Olemme ajatelleet ostaa tuon Stokken Tripp Trappin ja olisin kiinnostunut kuulemaan tuoliin tutustuneiden mielipiteitä siitä. Oletteko olleet tyytyväisiä? Onko joku tilannut tuolin ulkomailta tai muuten vain löytänyt paikan, josta tuolin saa keskivertoa edullisemmin? Hintaerojahan löytyy..
Kiittää ja kumartaa, Mangolia
Kommentit (5)
Meillä on Tripp trapp ja olen ollut tyytyväinen, tosin meillä taapero saa keikautettua tuolin taaksepäin, potkaisemalla pöytää (saa kaikki muutkin keikkumaan ja Tripp trapp on kaikken hankalin ollut)
Tripp trapp menee pitkään, meidän tutuilla on kohta 4v poika, joka yhä edelleen käyttää sitä tuolia (turvakaari on otettu pois) myöhemmin siitä saa vaikka varatuolin, jos tulee vieraita. Ehdottomasti ostaisin sen uudestaan. Hintaa oli 200e, varusteineen ja Lastentarvike liikkestä ostin joku vuosi sitten
Mareila+Pojat
vaikka yritystä on kyllä ollut. 4v poika haluaa edelleen pitää tuolinsa, kuulemma jalat puutuvat aikuisten tuolissa. Tuolit ovat vielä ihan kivan näköisiäkin, ei omiakaan silmiä särje vaikka niitä on kohta kolme rivissä.
Olen kyllä käyttänyt lasten opetellessa syömään Ikean Antilooppi-halpistuolia, johon saa oman pöydän kiinni. MEillä on vanha ruokapöytä tammesta, ja siihen tarttuu inhasti ruoka kiinni (varsinkin kun sitä kädellä siihen hierotaan :) Ostimme Antiloopin aikoinaan terassille, jonne se onkin ihan omiaan (täysmuovinen). Antilooppi ei taas sovellut lapselle, joka osaa nousta hyvin seisomaan. Tripp trapp on siinäkin parempi, turvakaari on niin tiukka ettei siinä mahdu oikein seisomaan (paitsi kuopus joka oppi senkin 1v9kk vanhana).
tripp trappista, minusta se on ollut tosi helppo puhdistaa, vaikka meidän kuopus sotkee ja paljon syödessään =)
Meidän hoikka poika päsee seisomaan siinä ja nousee pöydällekkin, turvakaaresta huolimatta, tätä on tehnyt 10kk iästä alkaen, mutta en ole törmännyt sellaiseen istuimeen, mistä ei poika pois kiipeäisi, eli silti olen tosi tyytyväinen
ja on istunut (tai siis seissyt) tripp trapp tuolissa jo useamman kuukauden. Tuoli on muuten hyvä, mutta haittapuolena on se, että istuinosa on sen verran leveä, että meidän pikkumies pääsee siinä tosi helposti seisoma-asentoon. Just hankittiin valjaat, että saa pikkumiehen edes hetkeksi istumaan, kiipeilyinto ja -halu on niin valtava. Itselle oli syöttötuolin hankinta-aikaan aivan selvää, että tripp trapp hankitaan, koska sitä pystyy käyttämään niin kauan. Oma serkkuni täytti keväällä 5v ja istuu siinä edelleen.
hankimme sellaisen esikoisellemme, ja on ollut tosi hyvä tuoli. Ei keikkaa taaksepäin helposti, vaikka lapsi ponnistaa pöydän reunasta jaloilla (useat muut syöttötuolit keikkaavat).
Tarjouksia noista ei taida useinkaan olla. Keväällä kun sitä etsiskelimme, hinta oli useimmissa paikoissa 149 - 159 eur + lisävarusteet. Jos sitä ei ole pakko saada juuri samantien, voi odotella sellaista tarjousta, jossa kaikista kalusteista tai kaikista yli 100 eur ostoksista tms. 20 eur ale, tai 20% ale tms. Itse ostimme Kodin 1 Anttilasta tällaisella 20eur ale - tarjouksella.