Susanna Penttilän lapsen nimi?
Oon kattonu tuota tavallista elämää sarjaa. Välillä Susanna puhuu Dominikistä ja välillä Sulosta. Onko Penttilällä kaksi poikaa vai häh ?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:27"]
Naurattaa lähinnä, että eukko kuvittelee olevansa niin suuri julkkis, että pitää hämätä mediaa ja keksiä lapselle eri nimi.. Jollain mega-luokan Jenkki-julkkiksella tuon ehkä ymmärtäisi (Madonna, Tom Cruise, Brad&Angelina tms.) - usko pois Suski, ketään ei kiinnosta!
[/quote]
No näköjään kiinnostaa, kun täällä on aiheesta ketjukin!!
[/quote]
niin, no täällähän on ketjuja aiheista kuten "Mitä teillä on tänään ruuaksi" tai "Olen
kolmen lapsen yh-kysyttävää" tai "Harrastan piereskelyä - kysyttävää"..
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:27"]
Naurattaa lähinnä, että eukko kuvittelee olevansa niin suuri julkkis, että pitää hämätä mediaa ja keksiä lapselle eri nimi.. Jollain mega-luokan Jenkki-julkkiksella tuon ehkä ymmärtäisi (Madonna, Tom Cruise, Brad&Angelina tms.) - usko pois Suski, ketään ei kiinnosta!
[/quote]
[/quote]
niin, no täällähän on ketjuja aiheista kuten "Mitä teillä on tänään ruuaksi" tai "Olen
kolmen lapsen yh-kysyttävää" tai "Harrastan piereskelyä - kysyttävää"..
[/quote]
Totta tuokin. :D
Sairasta kysellä tuollaisia täällä.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 13:15"]
Lempiö on isän sukunimi. Nippelitietona muuten, että männävuosina ehdotettiin että suomenkielessä naisen sukupuolielintä kutsuttaisiin lempiöksi.
[/quote]
Hän taisi olla ex-Misteri ja ex-Malli? Toivottavasti lapsi perii isänsä ulkonäön :)
Suski kertoi että hänet ryöstettiin Brasiliassa kun oli bikinikuvausmatkalla.
Jos minulla olisi lapsi niin en uskaltaisi äitinä lähteä Brasiliaan, enkä usko että lähtisin edes bikinikuvausmatkalle Brasiliaan vaikka ilmaiseksi tarjottais koska tuohan on helvetin vaarallinen maa muutenkin!
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 15:15"]
Jos minulla olisi lapsi niin en uskaltaisi äitinä lähteä Brasiliaan, enkä usko että lähtisin edes bikinikuvausmatkalle Brasiliaan vaikka ilmaiseksi tarjottais koska tuohan on helvetin vaarallinen maa muutenkin!
[/quote]
Totta. Itse kävin kerran Nastolassa enkä toista kertaa mene koska matkailu on vaarallista.
[/quote]
Kateutta havaittavissa tässä viestissä. :)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 15:19"]
[/quote]
Kateutta havaittavissa tässä viestissä. :)
[/quote]
Bikinikropan ja matkan voi jokainen ostaa rahalla, joten mitä kateutta siinä on?
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 15:17"]
[/quote]
Totta. Itse kävin kerran Nastolassa enkä toista kertaa mene koska matkailu on vaarallista.
[/quote]
Nastolassa ryöstetään samalla tavalla kuin mm. Brasiliassa ja Kolumbiassa niin että napataan kadulta autoon, raahataan ulos autosta syrjäiselle tielle, vedetään säkki päähän ja pidetään asetta ohimolla koko sen ajan eli sillä välin kun joku käy testaamassa luottokorttisi tunnusluvun lähimmässä pankkiautomaatissa???
Suskihan kertoi raahautuneensa roiston perässä niin että oli ruhjeilla! :-o
Menetti kännyn ja jotain muuta omaisuutta.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 15:17"]
[/quote]
[/quote]
Nastolassa ryöstetään samalla tavalla kuin mm. Brasiliassa ja Kolumbiassa niin että napataan kadulta autoon, raahataan ulos autosta syrjäiselle tielle, vedetään säkki päähän ja pidetään asetta ohimolla koko sen ajan eli sillä välin kun joku käy testaamassa luottokorttisi tunnusluvun lähimmässä pankkiautomaatissa???
[/quote]
Ei vaan vielä pahempaa: pakotetaan kuuntelemaan Mambaa, syömään lihapiirakkaa grillimakkaralla ja lukemaan Soinin vaalikirjaa.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:27"]
[/quote]