Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppukuukaudelle on rahaa jäljellä 200 e. Pärjäänkö? Sillä pitää ostaa ruoka, juoma, hygienia tuotteet jne.

Vierailija
18.12.2020 |

Yleensä on rahaa paljon enemmän mutta on ollut yllättäviä menoa, ja loppukuukaudeksi on vain parisataa jäljellä. Sillä pitäisi elää ensi kuuhun asti. Onko syytä paniikkiin? Pitäisi ostaa ruokaa, kaljaa, hiusväriä, hammastahnaa jne.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minulle ainakin tulee rahaa viikottain, joten ei tarvitse pitkiä aikoja rahatta kärvistellä. Tälläkin viikolla toista sataa euroa osinkoja. Ensi viikolla tulee myös, ja samaten seuraavalla.

Vierailija
22/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöt jouluruuatkin sukulaisen luona, ja sulla on 15€ per päivä rahaa, sulla menee yhden päivän raha hiusväriin ja hammastahnaan eli se päivä kun syöt kyläpaikassa.

Edelleen sulla on siis 15€ päivässä ruokaan, yksi ihminen syö ihan hyvin 5 eurolla päivässä, joten sulla jää joka päivä kymppi kaljaan, se vaan sitten että juotko kympillä joka päivä vai kahdella kympillä joka toinen päivä vai miten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa ei mainittu onko lapsia, lemmikkejä jne. mutta jos sinkku ihminen jolla vuokrat ja laskut on tältä kuulta maksettu ei tuolla rahalla pärjää niin passittiaisin johonkin talouden hallinnan kurssille..

24/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yhdelle? Meillä tuo on normaali summa 3 aikuiselle 10 päiväksi.

Toki jouluna menee nyt enemmän kun syöjiä on 12

Vierailija
25/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viiskymppiä ja jotain hiluja ..

Sincc

Vierailija
26/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän olet rikas. Minulla tilillä 19€. Siitä 5€ menee verenpainelääkkeisiin. 14€ ajalle 19- 31.12

Palsta ei petä ! Löytyihän täältä joku jolla menee minua huonomminkin.

Mutta tuo on jo niin huono tilanne, että pakko sanoa TSEMPPIÄ !

Sincc

Vierailija
27/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hebster

Vierailija
28/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up! kalja on hyvää

Vierailija
29/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täälläkö meidän pitäisi ongelmasi ratkaista?

Vierailija
30/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen.ei mulla ole kuin 28 euroa,sillä pitäis elää tammikuun alkuun asti.Joulu kotona ilman joulua.Tuo menee ruokaan.

Vierailija
31/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuon verran meille viidelle,ja jouluruoasta esim.kinkku ostamatta.Hyvin pärjäät.

Vierailija
32/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Minulle ainakin tulee rahaa viikottain, joten ei tarvitse pitkiä aikoja rahatta kärvistellä. Tälläkin viikolla toista sataa euroa osinkoja. Ensi viikolla tulee myös, ja samaten seuraavalla.

Ja varmasti silti kadehdit köyhien työmarkkinatukea, lapsikorotuskin on jopa n.3e./lapsi./päivä. Siis että kehtaavat. Ja toiset sai vielä koronatukeakin, me ei kylläkään saatu...

Vierailija
33/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pärjää, jos keskustelupalstalta pitää kysellä omaa rahankulutustaan.

0/5

Vierailija
34/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo...vaikeat ajat edessä...up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi