Huomaako ihmisestä 10 kg laihtumista?
Omaan silmään en näe mitään eroa :-( Maha on edelleen ku tynnyri ja tissit ilmapallot.
Kommentit (13)
Riippuu toki paljonko sulla on ylipainoa ollut. Jos paljon niin ei 10kg välttämättä huomaa. Jatka samaan malliin niin kyllä se alkaa jossain vaiheessa näkyä, tsemppiä!
Itsestä voi olla vaikea huomata kun elää sitä laihdutusta. Onnea hyvästä saavutuksesta :)
Itsestä voi olla vaikea huomata kun elää sitä laihdutusta. Onnea hyvästä saavutuksesta :)
Kakkonen on väärässä. No itsellä kyllä huomaa 126 -> 116. Ja muutkin ovat sen panneet merkille.
Mun lähtäpaino oli 92 ja paino nyt 82. Painoindeksi tippunut 30:stä 27:ään. ap
Mua vituttaa, kun tissit ei pienene!!! Se on ollut suurin toiveeni. ap
Kyllä sen aika isostakin ihmisestä huomaa, ei niin selvästi, mutta silleen että itsekseen saattaa miettiä onko toinen vähän laihtunut vai onko se aina ollut ton kokoinen. Ap:n mitoilla huomaakin muutoksen jo hyvin.
Ap, kyllä yli 90-kiloisesta 80-kiloiseksi "putoamisen" huomaa. Itse sitä ei tosin aina huomaa kuin vasta myöhemmin, se miten realistisesti näkee oman peilikuvansa tulee vähän myöhässä. Katso vaikka vanhoja valokuvia ja vertaa niitä nykyisiin kuviin, kyllä sen eron huomaa. :)
Musta ei oo valokuvia. Oon onnistunut juoksemaan kameraa karkuun jo vuosia. :-) ap
Onko alkupaino ollut 130kg ja nyt 120kg? Silloin tuskin. Jos alkupaino ollut 50kg ja nyt 40kg niin hyvin todennäköisesti huomaisin.