Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sinkkunainen ei myönnä olevansa nirso?

Vierailija
18.12.2020 |

Mielestäni lähes kaikki pitkään sinkkuna olleet naiset ovat enemmän tai vähemmän liian valikoivia. Ratkaisu sinkkuuteen olisi riman alentaminen, ikähaitarin laajentaminen ja itsetutkiskelu olisi sittenkin jotain tunne-elämän lukkoja taustalla. Lisäksi pitäisi olla enemmän kärsivällisyyttä tunteiden heräämiseen pidemmällä aikavälillä. Olettamukset naisia olevan enemmän kuin miehiä ei ole mielestäni oikea syy sinkkuuteen.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Minä ainakin myönnän olevani nirso, mutta olenkin ihan mielelläni sinkku. Se että ihminen on sinkku ei automaattisesti tarkoita että haluaa suhteen.

Vierailija
2/74 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kuuluukin olla nirsoja, koska naiset tulevat raskaaksi ja joutuvat 9kk kantamaan sikiötä kohdussaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kuuluukin olla nirsoja, koska naiset tulevat raskaaksi ja joutuvat 9kk kantamaan sikiötä kohdussaan.

Tottakai nainen on aina jossain määrin valikoiva, mutta se menee mielestäni liiallisuuksiin.

Vierailija
4/74 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin asiattomaksi, koska rajansa trollaamisellakin. Siltä varalta, että yllpto tänäänkin nukkuu, kommentoin kuitenkin:

En ole sinkku, mutta olin kyllä sinkkuna nirso ja olisin jatkossakin. Miksi ihmeessä olisin tyytynyt vähempään kuin mieheen, johon ihastuin ensisilmäyksellä ja joka osoittautui kaikin puolin minulle täydelliseksi? Sellaiseksi, jota haluan, jonka seurasta nautin, johon olen korviani myöten rakastunut ja jonka kanssa kemiat välittömästi kohtasivat? Mitä olisin voittanut sillä, että olisin tyytynyt johonkin niistä muista miehistä, jotka tapasin häntä ennen muita joiden kanssa tällaisia tunteita ei syntynyt? Miksi minun olisi kannattanut tehdä niin?

Vierailija
5/74 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai nainen on aina jossain määrin valikoiva, mutta se menee mielestäni liiallisuuksiin.

Nainen sitä, nainen tätä, nainen aina

#pulushakki

Jos haluat keskustelua, keskustele jostain tietystä naisesta, älä yritä puhua naissukupuolesta. Toivon sydämestäni, ettei yksikään nainen alennu puolustelemaan itseään trollille.

Vierailija
6/74 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nirsoutta jos ei vaan ihastu? Pitäisikö väkisin olla jonkun kanssa?

Vierailija
7/74 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sitä on heti nirso kun mikään sekopäinen sikamies ei kelpaa.

Vierailija
8/74 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin myönnän ihan ongelmitta hyvinkin nirso. Olen valmis harkitsemaan parisuhdetta tasan silloin kun tapaan sellaisen miehen, jonka kanssa viihdyn paremmin kuin yksin. Rima on todella korkealla, koska olen loistavaa seuraa itselleni.

Vierailija
9/74 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitin asiattomaksi, koska rajansa trollaamisellakin. Siltä varalta, että yllpto tänäänkin nukkuu, kommentoin kuitenkin:

En ole sinkku, mutta olin kyllä sinkkuna nirso ja olisin jatkossakin. Miksi ihmeessä olisin tyytynyt vähempään kuin mieheen, johon ihastuin ensisilmäyksellä ja joka osoittautui kaikin puolin minulle täydelliseksi? Sellaiseksi, jota haluan, jonka seurasta nautin, johon olen korviani myöten rakastunut ja jonka kanssa kemiat välittömästi kohtasivat? Mitä olisin voittanut sillä, että olisin tyytynyt johonkin niistä muista miehistä, jotka tapasin häntä ennen muita joiden kanssa tällaisia tunteita ei syntynyt? Miksi minun olisi kannattanut tehdä niin?

Tähän minäkin haluaisin tietää vastauksen

Vierailija
10/74 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten taso on vaan niin ala-arvoisen huono.

Barbro 45v.

Vierailija
11/74 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa kuvitella, että asuisin yhdessä ihmisen kanssa, josta en yhtään pidä. Jo opiskeluaikana oli joidenkin kämppisten kanssa kamalaa, kun he eivät siivonneet kertaakaan yhteisiä tiloja, söivät omin luvin minun sapuskoja, käyttivät minun astioita luvatta ja melusivat. Tuollainen puolisona vain puistattaa.

Vierailija
12/74 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumis kammo.

13/74 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle ja miksi sinkkunaisen tai -miehen pitäisi myöntää olevansa nirso? Jälkikasvua odottavalle suvulleenko?

Vierailija
14/74 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut pakit parille alkoholin suurkuluttajalle mutta enemmän pakkeja saanut itse. 

Vierailija
15/74 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten taso on vaan niin ala-arvoisen huono.

Barbro 45v.

Moni mies on lehtijuttujen perusteella saanut paljon Tindermätsejä ulkomailla, mutta Suomessa ei juuri lainkaan.

Vierailija
16/74 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu sinkkuuteen olisi monesti se että oikeasti tekee ja harrastaa asioita, joissa toisiin pääsee tutustumaan toiminnan ohella. Tällainen nykyinen nettikatalogimeininki on jo lähtökohtaisesti ihan tuhoontuomittu idea.

Vierailija
17/74 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin myönnän ihan ongelmitta hyvinkin nirso. Olen valmis harkitsemaan parisuhdetta tasan silloin kun tapaan sellaisen miehen, jonka kanssa viihdyn paremmin kuin yksin. Rima on todella korkealla, koska olen loistavaa seuraa itselleni.

Eikö siinä ei täydellisessä suhteessakin olisi parempi olla kuin yksin? En tarkoita nyt huonoa suhdetta.

Vierailija
18/74 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alkaa suhteeseen, jos mies ei tunnu siltä oikealta? Mitä järkeä on alentaa jotain rimaa ja sitten olla tyytymätön suhteeseen?

Vierailija
19/74 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Kenelle ja miksi sinkkunaisen tai -miehen pitäisi myöntää olevansa nirso? Jälkikasvua odottavalle suvulleenko?

Myöntää itselleen.

Vierailija
20/74 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisu sinkkuuteen olisi monesti se että oikeasti tekee ja harrastaa asioita, joissa toisiin pääsee tutustumaan toiminnan ohella. Tällainen nykyinen nettikatalogimeininki on jo lähtökohtaisesti ihan tuhoontuomittu idea.

Usein nämä nettideitti naiset ovat aktiivisia harrastuksissakin mutta kukaan ei ole kelvannut. On se kumma kun akateemisissa piireissä liikkuva akateeminen nainenkaan ei löydä seuraa.