Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toista viikkoa sairaslomalla ja varattiin äkkilähtö

Vierailija
12.05.2014 |

miehen kanssa äsken Roomaan :)

Toinen viikko vielä sairauslomaa jäljellä, lääkäri määräsi nauttimaan ja käymään ihmisten ilmoilla ja minähän teen työtä käskettyä. :) Tehköön se työpaikkakiusaaja, joka tilanteeni on aiheuttanut, rauhassa minun työni sillä aikaa, kun minä rentoudun. Työn iloa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkakiusaaminen ei ole sairaus eikä sairasloman aihe. Se on aikuisten ihmisten kyvyttömyyttä selvittää mitättömän pieniä riidanaiheitaan. Yhteiskunnalta kuluu rahaa tähän pikkuaikuisten hiekkalaatikko leikkiriitoihin. Typerää. 

Vierailija
2/9 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä hauskaa munki puolesta. Onneksi meillä on töissä niin hyvä henki, ettei tarvitse odottaa jokaa vapaapäivää jo ennenkuin vanhaakaan on ehditty pitämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain kerran kahden viikon työtapaturmasairausloman. Työkaveri huusi kurkku suorana (eikä todellakaan mitään runoutta) ja repi tavaroita käsistä, hiuskarvan varassa ettei käynyt käsiksi. Ei siinä juuri töitä voinut tehdä, kun ajatuskin minusta sai kollegan riehumaan. Meillä oli avokonttori silloin.

Se on kyllä sanottava kollegan eduksi, että vuosia jatkunut epäasiallinen kohtelu pitkälti päättyi tähän tapaukseen, taisi itsekin säikähtää raivoaan. Kun palasin töihin hän oli pitkään hiljainen ja vaisu.

Vierailija
4/9 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teet ainakin niinkuin lääkäri määräsi :) Hyvää reissua!

Vierailija
5/9 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 19:57"]

Työpaikkakiusaaminen ei ole sairaus eikä sairasloman aihe. Se on aikuisten ihmisten kyvyttömyyttä selvittää mitättömän pieniä riidanaiheitaan. Yhteiskunnalta kuluu rahaa tähän pikkuaikuisten hiekkalaatikko leikkiriitoihin. Typerää. 

[/quote]

Ilmeisesti se on kuitenkin ollut sairausloman aiheena, voinut aiheuttaa esim. unettomuutta jne. Mikä sinä olet sanomaan, mikä on kenelläkin sairausloman aihe ja mikä ei.

Vierailija
6/9 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 19:57"]

[/quote]

Työpaikkakiusaaminen ei ole minullakaan sairausloman syy, olenko sanonut niin? Mutta se on kyllä syy diagnoosilleni, jonka vuoksi olen sairauslomalla nyt. Siinä olet ehkä oikeassa, että työpaikkakiusaaminen on aikuisten ihmisten kyvyttömyyttä selvittää mitättömän pieniä riidanaiheitaan. Onneksi minä olen sentään yrittänyt.

Ap

Vierailija
7/9 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vaihda työpaikkaa vaan nillität ja saikutat?

Vierailija
8/9 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 20:10"]

Miksi et vaihda työpaikkaa vaan nillität ja saikutat?

[/quote]

Niin vaihdankin, heti kun voin :)

Ap

Vierailija
9/9 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi