Olen kyllä pervoista pervoin: ajattelen orgasmin hetkellä Michael Jacksonia
Kommentit (21)
Yritän päästä huipulle ajattelemalla intensiivisesti naapuria.
Minä ajattelen yleensä Severus Snapea.
Pistän paremmaksi. Olen joskus saanut orgasmin Hitleriä ajatellessa... Voi apua hävettää aina :D
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 14:33"]Pistän paremmaksi. Olen joskus saanut orgasmin Hitleriä ajatellessa... Voi apua hävettää aina :D
[/quote]
En pysty kommentoimaan.
Ei ees paha. Toi ap:n eikä myöskään toi Hitleri. Kuhan ei lapsia ja eläimiä ajattele, niin fine. Ihmisiähän noikin.
Ap, ajatteletko siis pientä afropäistä Michaelia, Thrillerin aikaista nuorukaista vai sitä vanhempaa, valkoista Michaelia?
Minä kuuntelen melkein aina seksiä harrastaessani Jacksonin musiikkia, biitit ovat jotenkin sopivia rakasteluun ja yleensä ajatukset karkaavatkin välillä itse mieheenkin ;)
Itse fantasioin syödyksi tulemisesta, seksiorjana toimimisesta ja koiran kanssa seksinharrastamisesta.
Miksi tämmöinen aloitus? Saat siis Michael Jacksonin ansiosta orkut, ja silti puhut hänestä halveksuvaan sävyyn, häpeillen?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 14:33"]Pistän paremmaksi. Olen joskus saanut orgasmin Hitleriä ajatellessa... Voi apua hävettää aina :D
[/quote]
Huh! Olen joskus ajatellut mielessäni vanhaa, parrakasta ortodoksijuutalaista miestä perinteisessä mustassa asussaan ja ohimokiehkuroissaan. Olen uneksinut, että olisin oikeasti sellaisen miehen puoliso. Ja tämä siis kaikella kunnioituksella.
Välillä minä (hetetonainen) olen ajatellut o-hetkellä isorintaista, muodokasta, pitkähiuksista naista. :O
Itseäni taas kiihottaa parrakkaat äärimuslimin näköiset ankarat sedät, semmoiset millä ankara olemus, pitkä parta, pieni valkoinen lätsä ja usein pukeutuvat semmoiseen naisen pitkää flanelliyöpaitaa muistuttavaan kolttuun. Täällä Helsingissä niitä näkee paljon moskeijoiden liepeillä, mitä lie tsetseenejä sitten ovatkaan. Herää aina ajatus, että mitäköhän siellä asun alla onkaan, vai ovatko ihan paljaana :P Ikinä en edes seurustelusuhteeseen heidän kanssaan lähtisi, mutta se tietynlainen kurinalaisuus kiihottaa, ja että saisinko vieteltyä semmoisen säntillisesti sääntöjä noudattavan muslimimiehen. Ajattelen aina seksin aikana, miten se pitkä parta pistelisi ja kutittaisi, kun tuollainen mies ottaisi minut rajusti, ja hieman halveksuenkin.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 14:48"]
Välillä minä (hetetonainen) olen ajatellut o-hetkellä isorintaista, muodokasta, pitkähiuksista naista. :O
[/quote]
Kaikki naiset on bi-seksuaaleja ;)
Ihan oikeasti, kukaan muu ei voisi orgasmin hetkellä ajatella m. jaksonia paitsi heebo itse ja hänelläkin se johti koko aikuisiän jatkuneeseen lääke- ja päihdekierteeseen.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 16:01"]
Ihan oikeasti, kukaan muu ei voisi orgasmin hetkellä ajatella m. jaksonia paitsi heebo itse ja hänelläkin se johti koko aikuisiän jatkuneeseen lääke- ja päihdekierteeseen.
[/quote]
Siinä meillä oikeen asiantuntija paikalla! Milläs alalla herra on erikoistunut, kun voi tuollaisia väittää, ettei kukaan koko maailmassa voisi ajatella Jacksonia orgasmin hetkellä kuin hän itse? Tossa oli jo kaksi aika rankkaa väitettä. Ihmiset ajattelee kuka ketäkin ja mitäkin seksin aikana, ja noita Jacksonia ajattelevia on useampiakin. Ja milläs konstilla pääsit sen Jacksonin pään sisään, kun voit väittää että hän ajatteli itseään orgasmin aikana? Ja se vielä johti mielestäsi lääkekierteeseen? Minäkin heitän sitten totena pitämäni väitteen; Taitaa sua vaan harmittaa kun omat kumppanisi ajattelevat sinun kanssasi seksiä harrastaessaan mitä tai ketä tahansa muuta kuin sinua :D
Tietääkö mahdollinen kumppanisi tästä? Ja liittyykö tämä siis sinun (ja Michaelin) yksityisiin hetkiin vai kahden ihmisen väliseen seksiin, jossa kuvittelet sen toisen tilalle Michaelin?