Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllä pervoista pervoin: ajattelen orgasmin hetkellä Michael Jacksonia

Vierailija
12.05.2014 |

Pankaahan paremmaksi

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö mahdollinen kumppanisi tästä? Ja liittyykö tämä siis sinun (ja Michaelin) yksityisiin hetkiin vai kahden ihmisen väliseen seksiin, jossa kuvittelet sen toisen tilalle Michaelin?

Vierailija
2/21 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän päästä huipulle ajattelemalla intensiivisesti naapuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen yleensä Severus Snapea.

Vierailija
4/21 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martti Servoa.

Vierailija
5/21 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

D. Kuka on Servo?

Vierailija
6/21 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän paremmaksi. Olen joskus saanut orgasmin Hitleriä ajatellessa... Voi apua hävettää aina :D

Vierailija
7/21 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 14:33"]Pistän paremmaksi. Olen joskus saanut orgasmin Hitleriä ajatellessa... Voi apua hävettää aina :D

[/quote]

En pysty kommentoimaan.

Vierailija
8/21 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ees paha. Toi ap:n eikä myöskään toi Hitleri. Kuhan ei lapsia ja eläimiä ajattele, niin fine. Ihmisiähän noikin.

Vierailija
9/21 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ajatteletko siis pientä afropäistä Michaelia, Thrillerin aikaista nuorukaista vai sitä vanhempaa, valkoista Michaelia?

Vierailija
10/21 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuuntelen melkein aina seksiä harrastaessani Jacksonin musiikkia, biitit ovat jotenkin sopivia rakasteluun ja yleensä ajatukset karkaavatkin välillä itse mieheenkin ;)

Vierailija
11/21 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
12/21 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse fantasioin syödyksi tulemisesta, seksiorjana toimimisesta ja koiran kanssa seksinharrastamisesta.

Vierailija
13/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämmöinen aloitus? Saat siis Michael Jacksonin ansiosta orkut, ja silti puhut hänestä halveksuvaan sävyyn, häpeillen?

Vierailija
14/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 14:33"]Pistän paremmaksi. Olen joskus saanut orgasmin Hitleriä ajatellessa... Voi apua hävettää aina :D

[/quote]

Huh! Olen joskus ajatellut mielessäni vanhaa, parrakasta ortodoksijuutalaista miestä perinteisessä mustassa asussaan ja ohimokiehkuroissaan. Olen uneksinut, että olisin oikeasti sellaisen miehen puoliso. Ja tämä siis kaikella kunnioituksella.

Vierailija
15/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä minä (hetetonainen) olen ajatellut o-hetkellä isorintaista, muodokasta, pitkähiuksista naista. :O

Vierailija
16/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni taas kiihottaa parrakkaat äärimuslimin näköiset ankarat sedät, semmoiset millä ankara olemus, pitkä parta, pieni valkoinen lätsä ja usein pukeutuvat semmoiseen naisen pitkää flanelliyöpaitaa muistuttavaan kolttuun. Täällä Helsingissä niitä näkee paljon moskeijoiden liepeillä, mitä lie tsetseenejä sitten ovatkaan. Herää aina ajatus, että mitäköhän siellä asun alla onkaan, vai ovatko ihan paljaana :P Ikinä en edes seurustelusuhteeseen heidän kanssaan lähtisi, mutta se tietynlainen kurinalaisuus kiihottaa, ja että saisinko vieteltyä semmoisen säntillisesti sääntöjä noudattavan muslimimiehen. Ajattelen aina seksin aikana, miten se pitkä parta pistelisi ja kutittaisi, kun tuollainen mies ottaisi minut rajusti, ja hieman halveksuenkin.

Vierailija
17/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen Conchita Wurstia.

Vierailija
18/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 14:48"]

Välillä minä (hetetonainen) olen ajatellut o-hetkellä isorintaista, muodokasta, pitkähiuksista naista. :O

[/quote]

Kaikki naiset on bi-seksuaaleja ;)

Vierailija
19/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, kukaan muu ei voisi orgasmin hetkellä ajatella m. jaksonia paitsi heebo itse ja hänelläkin se johti koko aikuisiän jatkuneeseen lääke- ja päihdekierteeseen.

Vierailija
20/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 16:01"]

Ihan oikeasti, kukaan muu ei voisi orgasmin hetkellä ajatella m. jaksonia paitsi heebo itse ja hänelläkin se johti koko aikuisiän jatkuneeseen lääke- ja päihdekierteeseen.

[/quote]

Siinä meillä oikeen asiantuntija paikalla! Milläs alalla herra on erikoistunut, kun voi tuollaisia väittää, ettei kukaan koko maailmassa voisi ajatella Jacksonia orgasmin hetkellä kuin hän itse? Tossa oli jo kaksi aika rankkaa väitettä. Ihmiset ajattelee kuka ketäkin ja mitäkin seksin aikana, ja noita Jacksonia ajattelevia on useampiakin. Ja milläs konstilla pääsit sen Jacksonin pään sisään, kun voit väittää että hän ajatteli itseään orgasmin aikana? Ja se vielä johti mielestäsi lääkekierteeseen? Minäkin heitän sitten totena pitämäni väitteen; Taitaa sua vaan harmittaa kun omat kumppanisi ajattelevat sinun kanssasi seksiä harrastaessaan mitä tai ketä tahansa muuta kuin sinua :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi