Ärsyttää yks nainen, joka kerää huomion
aina miehiltä, vaikka on olevinaan niin viaton ja mukava perheenäiti. Ihan sama mitä sillä on päällä, joskus tyylikäs ja välillä homssuinen, mutta silti miehet iästä riippumatta seuraa sen persettä ja hymyä. Miten voikin joku niin ärsyttäää....
Kommentit (41)
Kuten aiemmin sanottu, joissakin vain on sitä jotain. Liikuin teininä porukassa, johon kuului pulska poika, ei oikein minkään näköinenkään ja aina tällä oli kaiken ikäisiä naisia ympärillä.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 19:27"]Mäkin tunnen sellaisen. Käy samassa baarissa. Joka äijä kuolaa sen perään ja tää vaan hymyilee.
[/quote]
Mun kaveri on just tuollainen :D Ei edes ite tajua kuinka helvetin hyvännäkönen on!
Ei pidä itsestään meteliä ja miehet ihastuu siihen toinen toisensa jälkeen.
Ja on vielä fiksukin, jos olisin mies, ottaisin kysymättä :D
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 18:57"]Ne miehet roikkuu sen perässä kun se on antanut työpaikan jarille joskus pikkujouluissa.
[/quote]
Ei kaikki jakele.
Meillä yksi nainen ei herättänyt mitään huomiota aloittaessaan työt. Puoli vuotta kului ja liikaa otettuaa mamma antoi pesää tiiminvetäjälle firman juhlissa. Tämän jälkeen on miesten katseet seuranneet, tulta tarjotaan tupakkapaikalla ja kummasti aina hakeutuvat hänen työpisteensä läheisyyteen ja alkavat jutella. Ja miehethän ei siis juorua... Pieni vähemmistö miehistä toki käyttäytyy kuten ennenkin.
Harmittaa kyllä naisen puolesta, joka ei tiedä kaikkien tietävän vaan on otettu huomiosta. Miesten reaktio taas on lähinnä säälittävä. Lähes kaikki perheellisiä :(
Joistakin naisista vaan huokuu seksuaalisuus, vaikkeivat mitään kaunottaria tai timmidimmejä olisikaan. Hyvä itsetunto ja uljas ryhti kyllä saa katseet kääntymään. Eikä tätä pidä paheksua tai olla kateellinen. Jokainen voi kehittää itsetuntoaan ja olemustaan.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 20:15"]
Meillä yksi nainen ei herättänyt mitään huomiota aloittaessaan työt. Puoli vuotta kului ja liikaa otettuaa mamma antoi pesää tiiminvetäjälle firman juhlissa. Tämän jälkeen on miesten katseet seuranneet, tulta tarjotaan tupakkapaikalla ja kummasti aina hakeutuvat hänen työpisteensä läheisyyteen ja alkavat jutella. Ja miehethän ei siis juorua... Pieni vähemmistö miehistä toki käyttäytyy kuten ennenkin.
Harmittaa kyllä naisen puolesta, joka ei tiedä kaikkien tietävän vaan on otettu huomiosta. Miesten reaktio taas on lähinnä säälittävä. Lähes kaikki perheellisiä :(
[/quote]
Ei ne miehet antaisi huomiota, elleivät pitäisi naista kiinnostavana. He vain noteerasivat naisen siinä vaiheessa, kun jotain tapahtui. Typerä ja keskenkasvuinen se äijä, joka juorusi.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 20:15"]
[/quote]
Ei ne miehet antaisi huomiota, elleivät pitäisi naista kiinnostavana. He vain noteerasivat naisen siinä vaiheessa, kun jotain tapahtui. Typerä ja keskenkasvuinen se äijä, joka juorusi.
[/quote]
Samaa mieltä.
Jossain ihmisissä on vain sitä jotain joka vetää huomion puoleensa.
Mikä siinä ärsyttää? Minulla on monta hyvää kaveria miehinä ja eilenkin kävin lähibaarissa katsomassa fudismatsin. En koe, että sain osakseni erityistä huomiota, rupateltiin siinä isommalla porukalla. Noh, seurueen yksi mies pörrötti mun hiuksia ohi mennessään, mutta sen koin lähinnä veljelleisenä eleenä. Harmillista jos joku ajattelee minustakin negatiivista vaan sen takia, että viihdyn myös miesporukassa erinomaisesti kuten naisporukassakin.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:48"]Mikä siinä ärsyttää? Minulla on monta hyvää kaveria miehinä ja eilenkin kävin lähibaarissa katsomassa fudismatsin. En koe, että sain osakseni erityistä huomiota, rupateltiin siinä isommalla porukalla. Noh, seurueen yksi mies pörrötti mun hiuksia ohi mennessään, mutta sen koin lähinnä veljelleisenä eleenä. Harmillista jos joku ajattelee minustakin negatiivista vaan sen takia, että viihdyn myös miesporukassa erinomaisesti kuten naisporukassakin.
[/quote]
Olet uhka?
Ap täällä taas. Oon tässä miettinyt, että miksi se saa mut niin ärsyyntymään, niin kai siinä on just se, että se kerää sitä huomioo miehiltä ihan arkisissa tilanteissa, vaikka ei muka yritä. Ehkä just toi, ettei vaikuta olevan mikään bilehile, ei polta eikä kai juurikaan käytä alkoholia. Kai se on niinku hieman liian hyvis ja naturelli ja se mua niiiiin ärsyttää. Mitä ne miehet sellasta nyt kuolaa. Jos joku nainen on superhyvännäkönen, on helpompi hyväksyä miesten kuolaaminen.
Ihmettelin erään tuttuni huomionkeräystä miesten keskuudessa, hän ei ole mitenkään erityisen kaunis eikä hyväkroppainen. Syy selvisi, kun kuulin että hän on pelehtinyt monen ukon kanssa ja siitä tiesivät suunnilleen kaikki paitsi minä... eli helpon pimpan perässä taisivat olla kaikki. Ällöttävintä tässä on se, että mies koittaa vain kestää juorut ja tuo nainen on olevinaan niiiin hyvä vaimo ja äiti. Kunnes taas ihastuu johonkin ja nussii ketä sattuu.
Ikiaikainen ongelma. Ei pidä väheksyä sitä valtaa, mitä miehet antavat naiselle pelkän ulkonäön perusteella. Yksi vaiettu diskriminaation muoto. Sitä on helppo vähätellä ja laittaa kateuden piikkiin. Todella moni nainen kärsii hiljaa sivusta seuraten näkymättömänä, kun yksi nainen pyörittää miehiä pikkusormensa ympärillä. Ja kaikki miehet - nekin joilla ei ole ikipäivänä mitään saumaa kauniin naisen suhteen, tekevät piirityksellään itsestään kerta toisensa jälkeen idiootteja. Nainen käyttää heitä hyväkseen oman asemansa pönkittämiseen siinä missä tasokkaampiakin miehiä.
Hyva ap kun palasit takaisin. Tosiasiahan on, etta sinulla on ongelma siita naisesta. Han ei ole tehnyt kasittaakseni mitaan ansaitakseen sinun arsy-fiilikset. Kyllahan sen miehistakin nakee, etta joillain on karismaa joka vetaa puoleensa, vaikka ulkomuoto ei ole se paras. Aika mielenkiintoista.
Voisiko olla niin, että tämä nainen ei ole riippuvainen tuosta huomiosta ja siksi käyttäytyy vapautuneesti ja on ystävällinen.
Itselläni oli ennen näin, että miehet pyöri ympärillä vaikken yrittänyt mitään. Kroppa oli kurvikas ehkä siinä se jokin, mutta syy voi olla myös se, että en itse etsinyt huomiota. Suhtauduin kaikkiin ystävällisesti joten olin luonnollisen ystävällinen.
Miesten huomio voi olla huonokin juttu jos sen takia menee kaveruus naisiin.
Eli jonkun siippa ihastuu ja siinä menee sitten ystävä. Kun itse ei tuota miestä ole mitenkään halunnut ja yrittänyt tulee sitten aika epäoikeudenmukainen fiilis.
Ja joskus joku mustasukkainen nainen alkaa parjata vaikka itse ei ole yhtään kiinnostunut näistä miehistä, eli syyttömänä saa sitten kaikkea skeidaa niskaan.
Eli ei se miesten huomio ole aina hyvä juttu.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 20:23"]
Joistakin naisista vaan huokuu seksuaalisuus, vaikkeivat mitään kaunottaria tai timmidimmejä olisikaan. Hyvä itsetunto ja uljas ryhti kyllä saa katseet kääntymään. Eikä tätä pidä paheksua tai olla kateellinen. Jokainen voi kehittää itsetuntoaan ja olemustaan.
[/quote]
Juuri näin. Ehkä tämä ärsyttävä nainen on varustettu hyvällä itsetunnolla ja on siksi ystävällinen muille, siinä missä ap ärsyyntyy ja juoruaa.
Ap kerro vielä että niinkuin missä tilanteissa tämä nainen saa miesten huomion? Missä te törmäilette oikein etkä kunnolla tunne sitä vai onko se vielä mukavakin??
Itsevarma nainen/mies saa kyllä huomion halutessaan. Vain siitä on kyse.
Se on geeneissä, jollekin on vaan annettu sellaista ulkoista kauneutta enemmän kuin toisille. On kroppa, symmetria, luonne, kauniit rinnat, perse, jalat jne ja toiselle ei ole annettu kuin lyhyet läskit jalat ja huora luonne. Sellaista se on, mutta älä ole kateellinen, sekin vanhenee joskus ja sitten on sun vuoro ap, ainakin hautajaisissa sinuakin katsotaan. Ota työtön mamu ja laita kaapu päälle, sitten säkin saat huomiota kun kaikki ihmettelee, että miten noinkin tyhmiä on olemassa.