Miksi koet seksuaalivähemmistöt vastenmielisenä?
Tässä nyt on Euroviisujen jälkeen tullut paljon kommentteja, kuinka kuvottavia LGBT-ihmiset ovat. Kuitenkaan en ole kuullut yhtään perusteluita sille, minkä vuoksi nämä ihmiset teidän mieltänne vaivaavat. Joten kysynkin nyt teiltä seksuaalivähemmistöjä vihaavat pari kysymystä:
1. Mitkä asiat seksuaalivähemmistön edustajissa ällöttävät sinua?
2. Onko sillä vaikutusta sinun henkilökohtaiseen elämääsi, jos esimerkiksi naapurisi tai Euroviisuvoittaja on homo? Miten se näkyisi sinun elämässäsi?
3. Pelkäätkö, että sinä, puolisosi, lapsesi tai muu sinun elämääsi kuuluva henkilö ottaa esimerkkiä seksuaalivähemmistöistä muuttuu itsekin esimerkiksi homoseksuaaliksi?
4. Kuvitellaan maailma, jossa LGBT-ihmiset olisivat 100% hyväksyttyjä eikä vihaa ja suvaitsemattomuutta tuon yhteisön jäseniä olisi. Miten tuo maailma eroaisi meidän nykyisestä maailmastamme?
Extra-kysymys heille, jotka vihaavat LGBT-ihmisiä sen vuoksi, että se on epäluonnollista: kuvottaako sinua myös aseksuaalit?
Kommentit (21)
Mä en tiedä mihin noista luokista kuuluu "parrakas miesnainen".
Olen haukkunyt typerän näköiseksi täällä kyllä viisuvoittajaa, koska mun mielestä se on vain häiritsevän tyhmän näköistä kun sillä on se vieläpä feikkiparta.
Ei mua muuten nämä vähemmistöt häiritse, ei edes transut tai mitkään muutkaan.
Tuo nyt vain oli tavallaan ihan pellehahmon näköinen. Haluaako homot jotenkin vitsailla itsestään ja sillä tavalla auttaa asiaansa?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 16:38"]Mua ei kuvota LGBT yksilöt yhtään sen enempää kuin heterotkaan, en vaan ole mitenkään kiinnostunut niiden kulttuurista.
En myöskään ole kiinnostunut heteroiden BDSM kulttuurista ja koen sen vastenmielisenä, enkä ole erityisen innostunut siitä miten joidenkin pitää tuoda sitä esille jatkuvasti ja joka paikassa.
En ymmärrä miksi minun pitää tietää toisten seksuaalisesta suuntautumisesta?
[/quote]
Tuletko esiin omaa suuntautumistasi? Tietävätkö ihmiset sinun olevan naimisissa, pidätkö kihlasormusta, puhutko koskaan lapsistasi?
Jos teet mitään edellämainittua, tuot esiin omaa suuntautumistasi ihan samalla tavalla kuin kaapista tuleva homokin.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 16:38"]
Mua ei kuvota LGBT yksilöt yhtään sen enempää kuin heterotkaan, en vaan ole mitenkään kiinnostunut niiden kulttuurista.
En myöskään ole kiinnostunut heteroiden BDSM kulttuurista ja koen sen vastenmielisenä, enkä ole erityisen innostunut siitä miten joidenkin pitää tuoda sitä esille jatkuvasti ja joka paikassa.
[/quote]
Kaikki voisivat olla hiljaa häistään, vauvoistaan ja perheriidoistaan. Ei kiinnosta pätkääkään tietää joku harrastaa heteroseksiä oikein papin siunauksella, ilman kondomia ja pullat on sitten pistetty uuniin.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 16:38"]
Mua ei kuvota LGBT yksilöt yhtään sen enempää kuin heterotkaan, en vaan ole mitenkään kiinnostunut niiden kulttuurista.
[/quote]
Kaikki voisivat olla hiljaa häistään, vauvoistaan ja perheriidoistaan. Ei kiinnosta pätkääkään tietää joku harrastaa heteroseksiä oikein papin siunauksella, ilman kondomia ja pullat on sitten pistetty uuniin.
[/quote]
Ihan tiedoksi vain ettei mulla kiinnosta noikaan asiat, tai heteronaisten jotkut munankoon vertailu jutut yms.
terv, 2
Tuletko esiin omaa suuntautumistasi? Tietävätkö ihmiset sinun olevan naimisissa, pidätkö kihlasormusta, puhutko koskaan lapsistasi?
Jos teet mitään edellämainittua, tuot esiin omaa suuntautumistasi ihan samalla tavalla kuin kaapista tuleva homokin.
[/quote]
Sanoinko, että mua häiritsee, jos jollakin lesbolla on sormus, tai puhuu lapsistaan? Ei häiritse, etkä muuten tiedä olenko hetero, vai en.
Ihan tiedoksi ettei kaikki LGBT ihmisetkään tykkää siitä kulttuurista, joka tuon ympärille on muodostunut.
Kyse ei ole mulla jonkun seksuaalisesta suuntautumisesta, vaan ylipäätänsä mauttomuudesta, oli sitten hetero, tai ei.
Itse koen seksuaalienemmistön vastenmielisenä.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 16:44"]
[/quote]
Sanoinko, että mua häiritsee, jos jollakin lesbolla on sormus, tai puhuu lapsistaan? Ei häiritse, etkä muuten tiedä olenko hetero, vai en.
Ihan tiedoksi ettei kaikki LGBT ihmisetkään tykkää siitä kulttuurista, joka tuon ympärille on muodostunut.
Kyse ei ole mulla jonkun seksuaalisesta suuntautumisesta, vaan ylipäätänsä mauttomuudesta, oli sitten hetero, tai ei.
[/quote]
Siis nythän puhuttiin ihan yleisesti seksuaalivähemmistöistä, ei kulttuurista. Kysymys oli siitä, miksi joku tuntee vastenmielisyyttä seksuaalivähemmistöjä kohtaan. Koska sitä samaa syrjintää saavat niskaansa nekin homot, jotka eivät edusta karnevaalikulttuuria.
I have long been concerned about the serious medical consequences which result from the gay-affirming attitudes that predominate in the San Francisco Bay Area. For example, I knew personally a prominent dermatologist, a dentist, an engineer, and a hairdresser that died in their mid-forties of infectious diseases related to their homosexual behavior patterns. I know of many others that have died young as a result of living a gay lifestyle.
As far as I know, there is no other group of people in the United States that dies of infectious diseases in their mid-forties except practicing homosexuals. This, to me, is tragic, when we know that homosexuality can be prevented, in many cases, or substantially healed in adulthood when there is sufficient motivation and help.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 16:50"]
Mikä on LGBT?
[/quote]
Googlettaakin saa, mutta tässä sinulle: Lesbian, Gay, Bi, Trans.
Tuota partajeesusta on täällä kehuttu maasta taivaaseen, kukaan ei enää uskalla sanoa mitään, edes biisistään? Ja siitä kai Euroviisuissa on kyse?
Itse miehenä ja heterona vihaan ylimaskuliinisuutta, macho-asennetta ja esittämistä.
Tulisin naisen ja homon kanssa paremmin toimeen kuin perusheteron. Ei sentakia, koska mussa olisi jotain feministisiä piirteitä vaan koska yleensä kyseisillä ihmisillä enemmän empatiaa ja siten niiden seura on rennompaa. (en yleistä on mulla mies ystäviäkin, tosin rentoja sellaisia ja on monia ämmiäkin).
Kaikki ns. kovat jätkät, lesot ja paskapuhujat olen kiertänyt kaukaa.
Erittäin hyviä kysymyksiä. Vastauksia vaan puuttuu.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 16:49"]I have long been concerned about the serious medical consequences which result from the gay-affirming attitudes that predominate in the San Francisco Bay Area. For example, I knew personally a prominent dermatologist, a dentist, an engineer, and a hairdresser that died in their mid-forties of infectious diseases related to their homosexual behavior patterns. I know of many others that have died young as a result of living a gay lifestyle.
As far as I know, there is no other group of people in the United States that dies of infectious diseases in their mid-forties except practicing homosexuals. This, to me, is tragic, when we know that homosexuality can be prevented, in many cases, or substantially healed in adulthood when there is sufficient motivation and help.
[/quote]
Hoh hoijaa.
Eipä mulla muuta.
Vastauksia puutuu ehkä siksi, kun kukaan ei koe seksuaalivähemmistöjä epämiellyttävinä?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 17:02"]
Vastauksia puutuu ehkä siksi, kun kukaan ei koe seksuaalivähemmistöjä epämiellyttävinä?
[/quote]
95% ihmisistä on uskovaisia ja ollut viimeiset 2000 vuotta hirtämässä homoja. Kestää jonku aikaa ennenku asiat muuttuvat. Pitäis lähtee vaikka siitä, että räjäytetään kaikki kirkot kuluttamasta turhaa tilaa.
Hyviä kysymyksiä ap, sellaisia, joita olen itsekin miettinyt. Varsinkin toiseen ja neljänteen olisi hyvin mielenkiintoista kuulla perustellut vastaukset.
En koe seksuaalivähemmistöjä millään tavalla vastenmielisinä. Itsessänikin on transseksuaalisia piirteitä. Pakko minun on silti myöntää, että tuon "partanaisen" ulkoasun koen aika ällöttävänä. Ehkä siksi, että sen tarkoituskin on herättää huomiota. Ilman partaa olisi ihan näpsäkän näköinen. Ristiriita parran ja naisellisen pukeutumisen, hiusten ja muun olemuksen kanssa on vain liian raju, ja ehkäpä se huomionhakuisuuskin siinä häiritsee.