Kaverin lapsen häijyt silmät... oma lapseni pelkää, mitä teen?
Kaverin 1 v. lapsi on perinyt ilmeisesti isältään maailman häijyimmät silmät. :( Tilanne on ajautunut siihen pisteeseen, ettemme voi oman lapseni kanssa ollenkaan tavata tätä perhettä, koska oma lapseni pelkää tätä lasta! Tämä ei ole mikään vitsi, joten ei vittuilua kiitos. Mitähän tässä tilanteessa nyt kannattaisi tehdä? Hyviä neuvoja kellään?
Kommentit (25)
Opetelkaa molemmat sekä äiti että lapsi kohtaamaan erinäköisiä ihmisiä.
Millä tavalla tämä häijysilmäisyys ilmenee? Ovatko ne vain ne silmät jotka ulkonäkönsä takia pelottavat (miltä muuten näyttävät häijyt silmät) vai käyttäytyykö lapsi myös pelottavasti?
No et nyt ainakaan millään tavalla ruoki sitä turhaa pelkoa. Minkä ikäinen sun lapsi on? Osaako hän jo sanoa että nimenomaan silmät pelottaa? Jos ei, mistä tiedät, että se on just silmät?
Jos lapsesi on vähän isompi kuin 1 v. ja nimeää juuri silmät pelottaviksi, niin kerrot, että meitä on monenenäköistä ja kokoista ihmistä ja toisilla on tummat silmät ja toisilla vaaleat jne. ja että ketään ei tarvitse pelätä ulkonöän takia.
Jos omakin lapsesi on noin 1v. käyttäydyt vain tämän vieraan lapsen läsnäollessa normaalisti, niin lapsesi näkee, että syytä pelkoon ei ole.
Onko kyse samasta perheestä, jonka koirakin tuijottaa pelottavasti :D?
Ap tässä.
No lapsella on ensinnäkin sellainen tosi tuima, ilkeä katse ja pahantahtoinen ilme (vaikka on vaalea sinisilmäinen tyttö). Silmät ovat sellaiset jännällä tavalla vinot ja hailakansiniset, siitä se häijyys kai tulee. Itse lapsi ei ole mitenkään ilkeä, vaikkei paljon vieraille hymyilekään.
Heillä on myös kaksi koiraa, mutta eivät ne mitenkään pelottavasti tuijottele.
Onko ne silmät ruskeat? Nehän ovat kauniit vain ja ainoastaan eläimillä.
Mä olen nähnyt sen lapsen, kun se kiukustuu niin sen silmät muuttuu aina punaisiksi ja näyttää pirulta...... en vaan muista missä leffassa se oli.
Osta sille mäyräkoira niin saa harjoitella tuijottamista puolin toisin.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 15:23"]
Ap tässä.
No lapsella on ensinnäkin sellainen tosi tuima, ilkeä katse ja pahantahtoinen ilme (vaikka on vaalea sinisilmäinen tyttö). Silmät ovat sellaiset jännällä tavalla vinot ja hailakansiniset, siitä se häijyys kai tulee. Itse lapsi ei ole mitenkään ilkeä, vaikkei paljon vieraille hymyilekään.
[/quote]
Olet tainnut pelotella lapsesi mielikuvituksesi tuotteilla. Silmät on mitkä on mutta sinä kuvittelet niihin jotain häijyyttä yms
Ap tässä.
[/quote]
No voi huokaus. Aikuisena ihmisenä osaat varmaan ohjata lastasi ja kasvattaa tätä niin ettei erottele ihmisiä ulkonäön perusteella, etkös?
Ap tässä.
[/quote]
Kuulostaa ihan minun silmiltäni, minun katsetta sanotaan usein v-maiseksi (ihmiset ja lähinnä naiset jotka eivät minua tunne, huom) eli ne ovat ihan samanlaiset kuin tällä näyttelijätär Debi Mazarilla
Miesten mielestä minun silmät ovat seksikkäät ja kissamaiset.
Olen kiltti ja hauska ihminen joka tulee toimeen kaikkien kanssa, en siis tippaakaan v-mäinen :)
Millaiset ovat häijyt silmät? Tämä postaus tarvitsis kuvalinkin.