Olen naimisissa valaan kanssa. Kysyttävää?
Siis vaimo on valaan kokoinen enkä itse ole mikään kukkakeppi.
Kommentit (30)
Miksi et toimi kuten greenpeace ja työnnä valasta takaisin mereen
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluan tietää, menikö ap alunperin naimisiin valaan kanssa (eli saako kiittää vain itseään) vai paljonko kalasensa on kasvanut aviovuosien aikana.
Tämä avioliiton aikainen rupsahtaminen on muuten tällä palstalla omituinen tabu. Vaimon pitäisi saada hylätä kaikki ulkonäöstä välittäminen ja paisua kuin pullataikina, ja mies on jotenkin paha, kun ei sitten halua enää lihavuoreksi muuttunutta puolisoaan.
Olen nainen ja ihmettelen, miten niin moni nainen on lihava ja ukko kulkee mukana kuin joku koira. Itse olen aina huolehtinut itsestäni myös parisuhteessa, koska koen olevani seksikäs omankokoisena, jos olisin kovin lihava en tuntisi itseäni seksikkääksi. En myöskään halua että mies on lihava. En halua harrastaa seksiä lihavan ihmisen kanssa. Olen huomannut paljon rupsahtaneita ja lihavia naisia ja ukko kulkee mukana, ihme ettei talutusnuorassa. Itse en miehenä katselisi lihavaa naista. Lihavuus on itsekkyyttä. Lihavat ovat hyvin itsekkäitä, mussuttavat munkkia päivästä toiseen koska on koko ajan niin kova nälkä. Elämänhallinta hukassa.
Mahtuuko akvaarioon vai säilytätkö uima-altaassa?
Kiinnostaisko delfiini valaan sijaan?
Oletko kutitellut hänen hetuloitaan? ;)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 16:19"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 15:49"]
Tiesitkö, että tuollainen nimittely on mentaalista pahoinpitelyä, joka aiheuttaa kuulijassaan mitättömyyden ja arvottomuuden tunteita?Vaimollasi täytyy olla todella paha olla jos hän ei sinua ole jättänyt, vaikka nimittelet häntä noin. Ehkä hän uskoo itsekin pahoihin sanoihisi.
Te molemmat hyötyisitte psykologisesta avusta.
Kuulutko itse niihin, jotka sanasta sanaan kertovat puolisolle kaiken, mitä tänne kirjoittavat?
Aloittajan tyyli ja valitut sanavalinnat paljastavat, ettei kyse ole ihannekumppanista millään mittakaavalla.
Aloittaja nimenomaan saattaa olla ihannekumppani. MIksi? No siksi, ettei halua loukata puolisonsa tunteita, mutta on sen verran kyllästynyt että kokee haluavansa kertoa asiasta jollekin. Ensimmäiselle quotelle sen verran, että joskus ihmisten pitää kuulla totuus suoraan, että ymmärtävät sen.
Aika harvat miehetkään pitävät kunnostaan ja haluttavuudestaan huolta liiton aikana. Six pack jää hampurilaisten alle. Hiusten hoidosta puhumattakaan. Jos on lapsia, ne hoidetaan yhdessä, jotta äidilläkin on aikaa liikuntaan. Yhdessä voi lähteä lenkille juoksuvaunujen kanssa. Kaikki on TAHDON asiaa.
Tiesitkö, että tuollainen nimittely on mentaalista pahoinpitelyä, joka aiheuttaa kuulijassaan mitättömyyden ja arvottomuuden tunteita?
Vaimollasi täytyy olla todella paha olla jos hän ei sinua ole jättänyt, vaikka nimittelet häntä noin. Ehkä hän uskoo itsekin pahoihin sanoihisi.
Te molemmat hyötyisitte psykologisesta avusta.