Olen naimisissa valaan kanssa. Kysyttävää?
Siis vaimo on valaan kokoinen enkä itse ole mikään kukkakeppi.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:48"]
[/quote]
Oliko salavalas vaiko reilusti täysikasvuinen valas jo vihille mennessä ?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 15:49"]
Tiesitkö, että tuollainen nimittely on mentaalista pahoinpitelyä, joka aiheuttaa kuulijassaan mitättömyyden ja arvottomuuden tunteita?
Vaimollasi täytyy olla todella paha olla jos hän ei sinua ole jättänyt, vaikka nimittelet häntä noin. Ehkä hän uskoo itsekin pahoihin sanoihisi.
Te molemmat hyötyisitte psykologisesta avusta.
[/quote]
Kuulutko itse niihin, jotka sanasta sanaan kertovat puolisolle kaiken, mitä tänne kirjoittavat?
Haisiko teillä tänään vaipparoskis, hajuvesi ja pesuaine, kun tulit tänään töistä kotiin?
Asiallisesti kysyn, onko vaimosi masrntunut? Kannatko lihottavaa ruokaa kotiin, vietkö hampurilaiselle? Onko vaimosi pyytänyt yukea laihduttamiseen?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 16:19"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 15:49"]
Tiesitkö, että tuollainen nimittely on mentaalista pahoinpitelyä, joka aiheuttaa kuulijassaan mitättömyyden ja arvottomuuden tunteita?
Vaimollasi täytyy olla todella paha olla jos hän ei sinua ole jättänyt, vaikka nimittelet häntä noin. Ehkä hän uskoo itsekin pahoihin sanoihisi.
Te molemmat hyötyisitte psykologisesta avusta.
[/quote]
Kuulutko itse niihin, jotka sanasta sanaan kertovat puolisolle kaiken, mitä tänne kirjoittavat?
[/quote]
Aloittajan tyyli ja valitut sanavalinnat paljastavat, ettei kyse ole ihannekumppanista millään mittakaavalla.
Oleiletko sen reiän ympärillä, josta valas suihkuttaa?
Oletan, että olet itse tavalla tai toisella planktonin edustaja...
Oletko eläimiin sekaantuja? Hyi, yök.
Minäkin haluan tietää, menikö ap alunperin naimisiin valaan kanssa (eli saako kiittää vain itseään) vai paljonko kalasensa on kasvanut aviovuosien aikana.
Tämä avioliiton aikainen rupsahtaminen on muuten tällä palstalla omituinen tabu. Vaimon pitäisi saada hylätä kaikki ulkonäöstä välittäminen ja paisua kuin pullataikina, ja mies on jotenkin paha, kun ei sitten halua enää lihavuoreksi muuttunutta puolisoaan.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 18:17"]
Tämä avioliiton aikainen rupsahtaminen on muuten tällä palstalla omituinen tabu. Miehen pitäisi saada hylätä kaikki ulkonäöstä välittäminen ja paisua kuin pullataikina, ja nainen on jotenkin paha, kun ei sitten halua enää lihavuoreksi muuttunutta puolisoaan.
[/quote]
Korjasin sun viestin.
Valaat ei muuten ole kaloja.
Siiderivalas? Onko etunimesi Ahmed? Onko hän myös kyrpätynnyri, mamupatja jne?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:48"]
[/quote]Mutta ääliö olet!
Onko valas ääliön kanssa naimisissa?
Minun rakasko se siellä kirjoittelee? Olen valas, tiedän sen. Olen pahoillani että jouduit ansaan tällaisen ällötyksen kanssa.
Valaita on niin kovin monen kokoisia. Onko vaimosi lahtivalas vai sinivalas?
Ymmärrätkö valaan laulua?