Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako jatkaa miehen kanssa johon ei luota?

Vierailija
12.05.2014 |

Olemme olleet neljä vuotta yhdessä ja onhan tässä monelaista ollut. Viimesin oli kun ravintolassa silitteli vieraan naisen selkää, olivat käyneet hitaita tanssimassa ja mies oli tarjonnut naiselle drinksun. Tämä kaikki sillä aikaan kun etsin miestäni kys.paikassa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ehkä kannata. luottamus on suhteen perusta!

Vierailija
2/16 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kivalta kuulosta. Mutta ei tietenkään tämän perusteella vielä voi tehdä kovin suuria johtopäätöksiä. Mutta ilmeisesti sinulla on muitakin vastaavia tapahtumia tiedossa. Luottamus on niin keskeinen juttu parisuhteessa, ettei ainakaan jatkuvaa sitä vastaan sotivaa käyttäytymistä jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sun kannata hankkia miestä lain...

Vierailija
4/16 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
5/16 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö siis oikeasti kysyt tällaista? Ei tulisi mieleenkään enää pitää mitään yhteyttä tuollaiseen "mieheen".

Vierailija
6/16 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö kun olen rakastan sitä. Selvin päin on ihana ja luotan häneen silloin, mutta humalassa en.

Vierailija
7/16 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisellä tasolla ei voi vastata... Koska joskus epäluottamus on omassa luonteessa, ja silloin voi olla ihan hyvä ettei anna sen tuhota hyviäkin suhteita, vaan jatkaa viakka tunteekin sitä epäluottamusta. Mutta toki jos epäluottamukseen on selkeät syyt, on veren kaivamista nenästään jatkaa. 

Tämä aloituksen tilanne on siinä ja siinä. Toisaalta onhan tuommoinen inhottavaa käytöstä, mutta toisaalta varsinkin vähän nautiskelleille ihmisille äärettömän tavallista. Kyllähän humalaiset nyt koskettelee jne. Itse en luota yhteenkään ihmiseen humalaisena, en itseenikään, enkä siksi pidä tuollaista pahana ongelmana itsessään, paitsi jos mies usein harrastaa alkoholipitoista juhlimista ja jos vielä ilman että itse on mukana. 

Vierailija
8/16 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kannattaa.

Vierailija
9/16 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvoin koko viime yön kun näin vain mielesssäni mieheni vaeltelevat kädet vieraan naisen selässä. ja aamulla "pirteänä" töihin. Ehkä vika onkin mun päässä, että liiottelen asiaa. Mies sanoi olevansa pahoillaan ja ettei edes muista kaikkea. Mieleen tulee samalla ne muutkin jutut ja reissut :(

Vierailija
10/16 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu siitä millaista suhdetta toivot. Uskollinen parisuhde on vain yksi monista mahdollisista suhteista.

Avoin suhde (molemmille) toimii varmaan ihan hyvin teidän tapauksessa?

Vierailija
11/16 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt en usko mihinkään avoimiin suhteisiin, sitä joko ollaan yhdessä tai ei olla. selvin päin ollessaan sanoo ettei haluisikaan ketään muuta ja ettei ikinä petä.. Ja korostan vielä ettei olla mitään teinejä iältämme.

Vierailija
12/16 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken perusta on luottamus joten vastaus on ei. Minusta on turha syyttää alkoholia töppäyksistään, itse mies tekonsa päättää eikä se viina.

Vierailija
13/16 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun taas olen kuvitellut, että luottamus on sitä, että luottaa siihen, että toinen ei hölmöile toisten kanssa. Emmä ainakaan luottaisi mieheeni tuommoisten tempauksien takia ja miksi pitäisikään? Mä luotan mieheeni niin kauan kuin toisin todistetaan eikä hän ainakaan nyt tai ennen antanut syitä epäilyksille.

Vierailija
14/16 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö samalla onko hän aiemmin humalassa tehnyt vastaavaa?

Jos hän vastaa ettei ole, voit kysyä mistä hän sen tietää, kun kerran humalassa muisti menee. Et tosiaan voi luottaa häneen, jos tilanne on tuo. 

Jos hän tosiaan haluaa olla uskollinen, hänen pitää lopettaa alkoholinkäyttö, ainakin jos on muita naisia läsnä. Jos hän ei ole siihen valmis, tuommoiset anteeksipyytelyt on pelkkää tyhjää puhetta.

En minä tiedä kannattako jatkaa. Ainakin kannattaa varautua petetyksi tulemiseen.

11

Vierailija
15/16 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on myös siinä että kun asia vaivaa minua, miehestä ei saa mitään irti. Vastaus on että rakastan sinua, mitään väärää en ole tehnyt ja mitään en muista. Kun kysyi miltä hänestä tuntuisi jos tekisin samaa, vastaus oli ettei hyväksyisi. Pitääkö munkin alkaa irrottelemaan, että mies tajuaisi miten pahalta se tuntuu?! Mua ei vaan muut miehet kiinnosta.

Vierailija
16/16 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan jos koet suhteenne parantavan elämäsi laatua. 

Niin kauan kun koet olevasi saamapuolella, koet ehkä tarvetta jatkaa.

Jos suhde jatkuu nykyisellään, tulet luultavasti ennemmin tai myöhemmin huomaamaan että maksat omalla hyvinvoinnillasi hintaa suhteestasi. Mutta siihen asti, jatka jos niin tahdot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän