Koska olet viimeksi harrastanut seksiä?
- Missä ja kenen kanssa?
Jos vakituisen kumppanin kanssa, niin kerro myös kauanko olette olleet yhdessä.
Kommentit (54)
Lauantaina, aviomiehen kanssa, kotona sängyssä. Kolmekymppisiä ollaan ja yhdessä 5vuotta. Lapset oli hoidossa la-su.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 11:16"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 10:53"]
- Missä ja kenen kanssa?
[/quote]
Vuonna 2007, ex-aviomieheni kanssa.
Avioeron jälkeen päätin, että en enää koskaan päästä miestä lähelleni ja sen olen pitänyt. Ai niin, mut me yh:than ollaan kaikki ihan hirveitä huoria, myös tällaiset jotka ei koskaan enää harrasteta seksiä.
[/quote]
Ikäni 35 ja olin ex-aviomiehen kanssa yhdessä 12 vuotta ennen eroa.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 11:16"]
- Missä ja kenen kanssa?
[/quote]
Avioeron jälkeen päätin, että en enää koskaan päästä miestä lähelleni ja sen olen pitänyt. Ai niin, mut me yh:than ollaan kaikki ihan hirveitä huoria, myös tällaiset jotka ei koskaan enää harrasteta seksiä.
[/quote]
Huora mikä huora. Vastenmielisimpiä olette te, jotka pidätte itseänne jotenkin puhtaampina kun kieltäydytte toteuttamasta todellista luontoanne.
29.10.2013.
Kotonani, hairahdus exäni kanssa "vielä kerran", vaikka oltiin jo erottu ja hän tapaili jo toista (tuota ei kylläkään ollut mulle kertonut).
Muistan päivän, enkä edes siksi koska se oli yksi parhaita seksikertojani ikinä, vaan koska olen joutunut sitä neuvolassa toistelemaan. Raskaus sai alkunsa tuosta kerrasta.
Koska valmiiksi raskaana oleva tai pienen lapsen yh - äiti tuskin on himotuimpien naisten joukossa enkä satunnaisille tuttavuuksille edes haluaisi paljastaa kroppaani tässä tilassa, seuraavaa kertaa joudunkin luultavasti odottamaan vuosia. Toivottavasti ei paikat vaurioidu synnytyksessä lopullisesti, jos vaikka sitten joskus lapsen muutettua kotoa löytäisin miehen ja pääsisin vielä joskus elämässäni nauttimaan seksistä. Muistaakseni se oli kuitenkin tosi kivaa.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 11:09"]2,5 vkoa sitten:(
Pahalta tuntuu näin pitkä tauko, ollaan oltu kiireisiä ja stressaanutneita ja sama jatkuu työmatkojen merkeissä vielä pari viikkoa. PÖH!! Raskauksia lukuunottamatta ei koskaan näin ptkää taukoa:(
pari +/-50v lähes 20v yhdessä, 4 lasta
[/quote]
Moi
Tunti sitten ennen töihinlähtöä ja lapsen lähdettyä kouluun, oltu yhdessä 15 v.
Neljä vuotta sitten ennen eroa.
Eipä ole kiinnostanut sen jälkeen yhtään.
Eilen, molemminpuolista suuseksiä poikakaverin kanssa mökillä<3
Ikää on 17v (kohta 18) ja yhdessä ollaan oltu kohta 4 vuotta! :)
nro 22 : hatunnosto. Olin itsekin 12 vuotta ex-aviomieheni kanssa ja eron jälkeen pitkään selibaatissa. Nyt olen kuitenkin päättänyt, että mikäpä ettei. Olen saanut elämäni parhaimmat orgasmit yhden satunnaisen hoidon kanssa.
9 vuotta sitten, ennen avioeroa. Ex sairastui mielenterveydellisesti ja ennen diagnoosia käytös muuttui pikkuhiljaa väkivaltaiseksi. Viimeinen yhteinen seksikerta oli raiskaus, en pystynyt tappelemaan vastaan. En ole enää seksistä kiinnostunut.
La aamuna aviomiehen kaa oma sänky. Yhess 5 vuotta. Ikä 42 ja 38
Eilen päivällä ja uudestaan illalla. Oman aviomiehen kanssa, yhdessä 24v
No 32 jatkaa: kotona omassa sängyssä, lapsia 5 ja olen 41v
Käteni kanssa kotona 3 kuukautta sitten M18
Eilen illalla olohuoneen sohvalla avomiehen kanssa. Yhdessä ollaan oltu 5 ja puoli vuotta. Itse olen 25v ja mies 26v.
Taisi olla maaliskuussa. Kotona vaimon kanssa. Vajaat parikymmentä vuotta yhdessä.
Eilen iltapäivällä avomiehen kanssa. Yhdessä ollaan oltu n. 1,5vuotta, esikoinen tulossa.
Marraskuussa 2013 exän kanssa omassa sängyssä. Ikä 27.
Viime lauantaina euroviisuja katsoessa pantiin parin tunnin verran pilluun,perseeseen ja suuhun pariinkin kertaan ;) Oli dildotkin mukana ja meni sujahti omaankin pyllyyn :D
Oli siinä pimppi ja muna hellänä seuraavana aamuna, mutta oli kyllä niin kivaa että ;)
10+++++++++
M24
- Missä ja kenen kanssa?
[/quote]