Koska olet viimeksi harrastanut seksiä?
- Missä ja kenen kanssa?
Jos vakituisen kumppanin kanssa, niin kerro myös kauanko olette olleet yhdessä.
Kommentit (54)
Ihan vaan tylsästi kotona (sängyssä), aviomieheni kanssa. Viimisimmästä kerrasta on nyt aikaa 6-7 viikkoa ja ikää meillä 25+
Synnytin parin päivän sisällä tuosta viime kerrasta.
Poikkis pani pilluun,perseeseen ja suuhun lauantaina moneen kertaa 11+!!!
N21
- omassa kodissani omassa sängyssäni
- vappupäivänä
- 3 yhdyntää kondomilla
- ei vakituinen kumppani
- 43-vuotias/nainen
Edelleen tammikuussa. Yhden puoli tutun. Piti vaa nukkua vierekkäin, mut siihen se meni. Naisen aloitteesta. Nainen19
Mies24
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 11:02"]
Ihan vaan tylsästi kotona (sängyssä), aviomieheni kanssa. Viimisimmästä kerrasta on nyt aikaa 6-7 viikkoa ja ikää meillä 25+
[/quote]
Kyllä täytyy olla tylsä elämä teillä D: Minä ja mies emme voisi kuvitellakkaan 4 päivää pidempää taukoa seksistä.
Pihtaatko vai mikä on?
Maaliskuussa 2013, mun kotona, silloisen miesystävän kanssa. Oltiin yhdessä melkein 7 vuotta ja sen jälkeen ei ole ollut ketään eikä enää tule.
N36
Roiskin spermat naiseni naamalle tänä aamuna. Ikää 30 ja yhdessä viisi vuotta. En ole varma, lasketaanko laukeaminen kasvoille seksiksi.
Sängyssä avomiehen kanssa eilen aamulla. Olen 36v, mies 32v ja yhdessä oltu vuosi.
Viikonloppuna otin tyttöystäväni melko rajusti, molemmille parit orgasmit
M25
Tammikuussa, oma mies, yhdessä oltu 4 vuotta, kolmekymppisiä ollaan.
2,5 vkoa sitten:(
Pahalta tuntuu näin pitkä tauko, ollaan oltu kiireisiä ja stressaanutneita ja sama jatkuu työmatkojen merkeissä vielä pari viikkoa. PÖH!! Raskauksia lukuunottamatta ei koskaan näin ptkää taukoa:(
pari +/-50v lähes 20v yhdessä, 4 lasta
Eilen illalla, olohuoneessa. Mieheni kanssa, 7 vuotta yhdessä. 25v molemmat.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 11:02"]
[/quote]
Kyllä täytyy olla tylsä elämä teillä D: Minä ja mies emme voisi kuvitellakkaan 4 päivää pidempää taukoa seksistä.
Pihtaatko vai mikä on?
[/quote]
Edelleenkin, olen synnyttänyt vasta. Jälkivuotokin loppui kokonaan vasta n.viikko sitten. Eiköhän kohta ole aika yrittää, mihin tästä tohjoksi menneestä alapäästä enää on.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 10:53"]- Missä ja kenen kanssa?
Jos vakituisen kumppanin kanssa, niin kerro myös kauanko olette olleet yhdessä.
[/quote]
Ja ikänne myös!