Miten hyvittäisin ukolle rumat tekstiviestini?
Siis hänet haukuin pystyyn yhteen asiaan liittyen ja syytin, turhastakin. Ylireagoin. Hän työmatkalla ja tulee huomenna. Pyysin jo anteeksi viestissä. Ei vastannut edellisiin viesteihin enää mitään. Hävettää ihan hirveesti. Olin lapsellinen. Meillä eropuheitakin ollut. Tää mun käytös ei auta yhtään asiaa, et yritettäis puhua asioita selviks. MITÄ TEEN HUOMENNA? Olenko seuraavan viikon hiljaa? Ideoita siskot!? Olin typerä, ärsyttää oma käytös!
Kommentit (14)
Ja älä enää pommita viesteillä, eiköhän mies ole ne lukenut ja vastaa jos on vastaakseen. Huomenna on parempi päivä :)
Pyydät anteeksi. Kai sulla jonkinlainen ongelma/mielipide asiasta on, jos olet miehen haukkunut? Joten paras olisi keskustella asiasta vakavasti ja miten välttää tulevaisuudessa ettei kävisi samanlailla.
Siivoa koti kauniiksi ja tee hyvää ruokaa. Osta vaikka hänen lempijäätelöään, -oluttaan tms.. Ole vilpitön.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 00:38"]Onko sulla pms?
[/quote]
Ei ole, kiitos kysymästä...;) t.ap
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 00:35"]Ja älä enää pommita viesteillä, eiköhän mies ole ne lukenut ja vastaa jos on vastaakseen. Huomenna on parempi päivä :)
[/quote]
Jospa tosiaan olis! Jätin jo illalla pommittamisen, anteeksipyyntöviesti oli viimeinen...
Teet hänen olonsa mahdollisimman mukavaksi. Nöyrryt, puhut ihan puhtaasti sydämestä niin hyvin kuin osaat ja toivot parasta :)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 00:59"]Teet hänen olonsa mahdollisimman mukavaksi. Nöyrryt, puhut ihan puhtaasti sydämestä niin hyvin kuin osaat ja toivot parasta :)
[/quote]
Mun mies on todella hidas antamaan anteeksi. Vaikka mitä puhelisin ja kuinka nöyrä olisin. Mut yritetään, yritetään... T.ap
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 00:56"]Sovintoseksillä
t. mies
[/quote]
Seksi on vähän niin ja näin... Sillä saralla ei mene kovin lujaa :( Muuten tuo oliski hyvä idea :) t.ap
Oliko ainutkertainen haukkuminen, vai meneekö sulla useinkin riidellessä sanomiset överiksi? Riippuu vähän siitä että mistä sä sitä haukuit. Itse olen ainakin vähän "herkkä" työmatkoilla, on ikävä kotiin ja se on joskus aika surullista huomata että toisella ei ole yhtä ikävä. Jos teillä on jo puhuttu erosta, niin kyllä tämä oli varmaan nyt taas yksi iso harppaus sen suuntaan.
Niinpä naisilla kun on kahdet huulet. Ylemmillä ne veetuilee, tekstarit kuuluu samaan lahkoon veetuilua. Sitten pyydellään alemmilla huulilla anteeksi. On melkoisen suuret luulot, että sen huonon suhteen voi enää määrätyn veetuiluvaiheen jälkeen hyvittää ja pyytää anteeksi. Eli sitä saa mitä tilaa, ehkä opit sen sä nyt
Mun anteeksipyyntö nyt kuule lähtee ihan sydämestä, siihen en alahuulia tarvi... Meillä pyritään keskustelemaan. Ja nrolle 13, en usko, että tämä oli mitenkään kovin iso harppaus eroa kohti. Meillä on paljon isompiakin asioita tässä... Asiaa on puitu tänään ja olen saanut anteeksi. Toki menee vielä päivä pari, et tää voidaan unohtaa... T. Ap
Älä hiljene. Tee miehelle hyvää ruokaa, tarjoa vaikka hierontaa ja keskustelkaa. Näytä että välität, kerro että olet pahoillasi ja haluat pelastaa suhteenne.