Miehen pihtaaminen ja jatkuva himo!
Meillä mies pihtaa, ts. meillä on seksiä noin 2 krt kuukaudessa. Itse olen seksuaalisesti aktiivinen ja haluaisin melkein päivittäin. Joskus tuntuu, että olisi helpompi olla vaan kokonaan ilman, kuin harrastaa seksiä harvoin..nimittäin tänäänkin aamulla meillä oli seksiä, niin nyt taas haluan entistä enemmän, kun se tuntui niin hyvältä. Vituttaa, että tiedän miehen taas olevan tyytyväinen ainakin viikon-pari kun itse kärvistelen hirveissä himoissa. Kohtalotovereita?
Kommentit (4)
täällä EX miehen pihtaus sinetöi muiden ongelmien lisäksi eron, se valtava viallisuuden taakka raastoi sisältä rikki. mikä mussa vikana ku oma äijä ei haluu mua? tunne et kerjäät seksiä ku asiasta puhuit, ei kiva. en halunnut pettää mut halusin seksiä ni lopputulos oli ero...
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 00:52"]
Toi olisi voinut tulla mun näppikseltä. Siksi nyttenkin valvon. Panettaa mutta "turhaan"
[/quote]
Täällä sama usein, mutta nyt on poikkeus.
Täysin sama juttu, ainoana erona että tässä tapauksessa mies ja nainen ovat toisinpäin. En haluaisi muuta kuin rakasta vaimoani, mutta kun halut ovat hänellä usein pienemmät... Itselläni ei vaikuta oikein mikään, täytyy olla todella masentunut ja väsynyt kaikkeen vähintään, jos silloinkaan. Olen yrittänyt olla haluamatta, pahoittamatta mieltäni torjutuksi tultuani, kanavoida haluni masokismiin, itsetyydytykseen, joskus itsetuhoonkin...ratkaisua en ole löytänyt.
t. "kun ei haluaisi haluta"
Toi olisi voinut tulla mun näppikseltä. Siksi nyttenkin valvon. Panettaa mutta "turhaan"