Lapsen hankkiminen hyvän ystävän kanssa ilman parisuhdetta
Haluaisin siis lapsen, mutta en miestä. Hyvä miespuolinen ystäväni on vähän samanlaisessa tilanteessa, hänkin haluaisi tulla isäksi, mutta ei jaksa asua kenenkään naisen kanssa.
Olen miettinyt sellaista, että hankittaisiin lapsi yhdessä. Lapsi asuisi sitten pääasiassa minun luonani, mutta tapaisi isäänsä eli tätä ystävääni säännöllisesti ja voisi jossain vaiheessa kenties asua vuoroviikoin meidän luona.
Tulen hyvin toimeen tämän ystäväni kanssa, ystävyys on jo yli 10 vuotta vanha ja seksiäkin on joskus ollut, mutta molemmat koettiin, että on parempi, että ollaan vain ystäviä. Parisuhdetta ei kumpikaan etsi, mutta vanhemmaksi tulo on ollut meillä kummallakin haaveena jo pitkään.
Millaisia ajatuksia tämä teissä herättää?
Olen yrittänyt miettiä tästä huonoja puolia, mutta tulee vain hyviä puolia mieleen. Lapsi saisi molemmat vanhemmat, jotka tulevat hyvin toimeen, ja me vanhemmat taas saisimme välillä omaa aikaa, kun lapsi olisi toisen vanhemman luona. Voisimme myös täysin keskittyä lapseen, kun ei olisi mitään parisuhdeongelmia ratkottavana.
Kommentit (5)
Kaiva täältä samanlainen aloitus..ei oo kauaa ku joku kuseli ihan samaa.vai olitko se sinä?
Mies24
Jos olette kasvatusasioissa samoilla linjoilla, miksei!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 19:39"]
Kaiva täältä samanlainen aloitus..ei oo kauaa ku joku kuseli ihan samaa.vai olitko se sinä?
Mies24
[/quote]
En ole kysellyt täältä aiemmin. Pitääkin yrittää etsiä tuo ketju.
t. ap
Ihan hyvä idea.