Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paiseen tapainen patti rinnassa

Vierailija
17.12.2020 |

Aluksi iho oli paiseen kohdalta hieman punoittava ja ajattelin sen olevan jotain allergiaa, niin en sen kummemmin osannut huolestua asiasta. Muutaman viikon aikana punoittava kohta oli alkanut kohota ja muuttunut nopeasti violetin väriseksi. Tänään käytyäni suihkuss huomasin patin/paiseen värin muuttuneet tumman violetiksi ja sen kohoaman voi tuntea jo paidan läpi. Erehdyin puristamaan sitä, muttei mitään tullut ulos ja nyt aristaa, jos edes hipaisee sormella. N. pikkurillinpään kokoinen.

Googletin kaiken maailman paiseet ja rasvapatit, muttei näytä samanlaiselta. Kenelläkään hyviä arvauksia mikä mahtaisi olla ja olisiko tarvis varata lääkäriin aika?

Olen 20 nainen enkä tupakoi. Ylipainoa on muutamakymmentä kilo.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkeutunut maitorauhanen? Käy lääkärissä, ei me täällä olla mitään asiantuntijoita.

Vierailija
2/6 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on patin tapainen paise rinnassani, vasemmalla.

Menkäämme yhdessä lääkäriin. Asun Joensuussa. Voit olla luonani yötä, jos on pitkä matka. Juodaan myös viinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärissä se puudutetaan ja avataan veitsellä, jotta märkä pääsee pois. Päälle antibioottikuuri ja  myös mammografia jatkossa.

Vierailija
4/6 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä foto, niin katsellaan.

Vierailija
5/6 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus 20 vuotta sitten sellainen täpaise, kuin iso finni rinnassa. Suihkuttelin sitä lämpimässä suihkussa, ja eräänä kertana se sitten puhkesi.

Mätää tuli jonninverran, ja pieni kuoppaa jäi joksikin aikaa.

Suihkuttelin kohtaa edelleen päivittäin, ja aika nopeasti se parani, eikä edesarpea jäänyt.

Näitä mätäpaiseita nyt voi ihmiselle tulla vaikka mihin kehonosiin.

Vierailija
6/6 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuontapainen. Ensin se oli pitkään iso kivuton patti, jota kävin näyttämässä lääkärille, mutta sille ei tehty mitään ja ei kuulemma ollut vakavaa.  Patin poistamiseen olisi pitänyt varata uusi aika. En ehtinyt, kun yhtäkkiä se alkoi punottaa, kipeytyi ja muuttui tumman violetiksi ja lopulta puhkesi itsestään. Patista valui paljon märkää ja mätää. Pari päivää sitä tuli ja yritin parhaani mukaan puhdistaa sitä. Sitten se alkoi parantua ja jäljelle jäi pieni arpi. En tiedä mikä se oli, mutta ei ole tullut takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä