Mies ei suostu lähettämään kuvaansa
Olen kirjoitellut netissä erään miehen kanssa ja hän ei ole lähettänyt kuvaansa, vaikka olen pyytänyt. Nyt hän pyysi minua treffeille. En halua mennä, koska en yhtään tiedä mikä mua odottaa :(
Tämän takia koko juttu vaikuttaa liian hämärältä, ei varmaan kannata mennä?
Kommentit (17)
Mä menin kerran näkemättä ja toista kertaa en mee. Onkohan sama tyyppi?
Minen menis, jotenkin karmivaa ettei voi naamaansa näyttää.
Ehdottomasti tänä päivänä pitäisi nähdä kuva ensin, on niin helppoa ladata nettiin moinen halutessaan.
En siis tapaisi vaan siirtyisin eteenpäin.
Ilman kuvaa ei mennä tapaamiseen. Sehän on jo turvallisuussyistä itsestäänselvä juttu. Ei mitään sokkotreffi-läppää, vaan pitää olla selvä ja reilu meininki.
kysy miksi ei voi ottaa yhtä kuvaa.se voi olla rikollinentms jos ei näytä
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 18:26"]
Ilman kuvaa ei mennä tapaamiseen. Sehän on jo turvallisuussyistä itsestäänselvä juttu. Ei mitään sokkotreffi-läppää, vaan pitää olla selvä ja reilu meininki.
[/quote]
Mikä sokkotreffeissä on vaarana?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 18:32"]
[/quote]
[/quote]
Veretseisauttava, paniikinomainen pettymys. Muutenkin pitää nähdä mikä hyypiö siellä on vastassa, jotta voi etukäteen harkita suostuuko treffeille, vai ei..
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 18:38"]
[/quote]
[/quote]
Veretseisauttava, paniikinomainen pettymys. Muutenkin pitää nähdä mikä hyypiö siellä on vastassa, jotta voi etukäteen harkita suostuuko treffeille, vai ei..
[/quote]
Ahaa, ok. Mä luulin ensin, että oli kyse turvallisuussyistä, mutta olikin kyse pinnallisuussyistä :)
Hehee, tai sit se on Matti Vanhanen!
Se pelkää koska se on joku 169 cm pitkä hyypiö, jonka vartalon mittasuhteet näyttää huvittavilta eikä nainen voi tuntea olevansa kainalossa turvassa eikä pitää korkkareita ja olla naisellinen. Mene nauramaan sille!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 18:38"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ahaa, ok. Mä luulin ensin, että oli kyse turvallisuussyistä, mutta olikin kyse pinnallisuussyistä :)
[/quote]
Kyllä kysymys on myös ympäristön turvallisuudesta. Hepulikohtaukset ovat suorastaan karmivia.
Miehellä saattaa olla huonoja kokemuksia kuvan lähettämisen vaikutuksesta treffien toteutumiseen. Tosiasiahan on, että naisille on netissä treffiseuraa tarjolla moninkertainen määrä miehiin verrattuna, joten miehen ei tarvitse kovinkaan ruma olla, kun treffit jo peruuntuvat ulkonäkösyiden takia. On toki ymmärrettävää, että nainen menee treffeille mieluummin komean kuin vähemmän komean miehen kanssa, mutta pelkkä kuva kertoo ihmisestä lopulta aika vähän.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 18:58"]Miehellä saattaa olla huonoja kokemuksia kuvan lähettämisen vaikutuksesta treffien toteutumiseen. Tosiasiahan on, että naisille on netissä treffiseuraa tarjolla moninkertainen määrä miehiin verrattuna, joten miehen ei tarvitse kovinkaan ruma olla, kun treffit jo peruuntuvat ulkonäkösyiden takia. On toki ymmärrettävää, että nainen menee treffeille mieluummin komean kuin vähemmän komean miehen kanssa, mutta pelkkä kuva kertoo ihmisestä lopulta aika vähän.
[/quote]
Tuleeko tää mies sinne treffeillekin sitten paperipussi päässä, jota kieltäytyy ottamasta pois?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 19:00"]
Tuleeko tää mies sinne treffeillekin sitten paperipussi päässä, jota kieltäytyy ottamasta pois?
[/quote]
Kasvokkain kohdatessa tulee ihmisestä ilmi muitakin asioita kuin ulkonäkö. Vaikka ei olisikaan kuvissa kovin mairittelevan näköinen, voi silti olla itsevarma, huumorintajuinen, sosiaalisesti taitava jne. Jos mies ei kuvan lähetettyään pääse edes sinne treffeille osoittamaan kuinka pirun mukava gubbe onkaan, niin turha sitä naamaansa on joka pirkolle lähetellä. Tai ehkä mies vain etsii vähemmän pinnallista kumppania.
Jos olisin nähnyt miehen kuvan ennen sovittuja treffejä kaupan kulmalla nii en olis menny. Ei siinä enää peräännytty vaan sovitusti lähdettiin panolle;)
Ja sinä olet tietysti lähettänyt omasi? Aha, et siis. Vittuako sitten ihmettelet?