Lähes julkkis
Mikä on se draivi joka saa ihmiset pyrkimään kaikin tavoin julkisuuteen? Saatuaan naamansa jonnekin lehden sivulle, luullaan olevansa niin julkkista, saatikaan jos pääsee ihan telkkariin asti.
Oletko ollut joskus jossakin lehdessä tai telkkarissa, pyritkö itse vai oliko tilanne spontaani?
Kommentit (12)
Kaikenlaisia tyrkkyjä on ihan vitusti tarjolla joka paikkaan. Realityohjelmat on hyvä esimerkki typeryydestä, esim. viidakon tähtöset, mitä idioottimimmejä ne on.
Katsooko joku sellasta ohjelmaa? Näihin sarjoihin on aivan tolkuton määrä hakijoita ja vain sen jukisuuden vuoksi, kun ohjelma on ohi ei kukaan edes muista keitä siinä oli, niinpä sitten pitää väkisin tyrkyttää itseään kaikkeen mahdolliseen, jos joku kuitenkin muistais. Naurettavia ovat nuo kaikki tyrkyt!
Ootko kade kun naapurin Perttiä kysytään aina lehtiin ja televisio-ohjelmiin?
Valitettavasti jotkut ihmiset on sellasia, että niitä aina pyydetään joka paikkaan.
Toisia ei pyydetä.
Harmi jos sä oot niitä joita ei pyydetä.
En ole kade, ihmettelen sitä kun juuri naapurin Pera tunkee itseään väen väkisin esille. Ihmiset joita pyydetään ovat oma lukunsa, mutta nämä pyrkyrit?
Olen ollut molemmissa (lehdet, TV) ja pyynnöt ovat tulleet muualta, eivät omasta aloitteestani. Pyyntöjä tuli lisää, sille tielle olisi voinut lähteä joksikin aikaa halutessaan. En halunnut, sain kerrottua oleellisen parilla kerralla.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 10:23"]
En ole kade, ihmettelen sitä kun juuri naapurin Pera tunkee itseään väen väkisin esille. Ihmiset joita pyydetään ovat oma lukunsa, mutta nämä pyrkyrit?
[/quote]Oot kade. Ei kukaan voi väkisin itseään minnekään tunkea. Kyllä se vaan on niin, että toiset on helposti lähestyttävämpiä, puheliaampia ja kivempiä. Niitä yleensä pyydetään joka paikkaan. Sua harmittaa kun et itse oo sellanen.
Ja toiset vaan on kiinnostavampia kuin toiset. Toiset on tylsempiä. Niitä tylsiä ja tavallisia ei pyydetä koskaan minnekään.
Telkkarissa/lehdissä en ole ollut, mutta olen ollut radiokanavalla töissä ja pitänyt siellä pientä ohjelmaa kerran viikossa. Mutta sitä ei taideta laskea mukaan :)
Olen ollut molemmissa (lehdet, TV) ja pyynnöt ovat tulleet muualta, eivät omasta aloitteestani. Pyyntöjä tuli lisää, sille tielle olisi voinut lähteä joksikin aikaa halutessaan. En halunnut, sain kerrottua oleellisen parilla kerralla.
[/quote]
Sama täällä. Olen ollut lehdissä, TV:ssä ja radiossa useamman kerran, aina pyydetty. Ensi viikolla seuraava kerta TV:ssä.
En ole siltikään julkkis, kukaan edes tunne minua ja hyvä niin, en kaipaa sen suurempaa huomiota itselleni.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 10:25"]
[/quote]Oot kade. Ei kukaan voi väkisin itseään minnekään tunkea. Kyllä se vaan on niin, että toiset on helposti lähestyttävämpiä, puheliaampia ja kivempiä. Niitä yleensä pyydetään joka paikkaan. Sua harmittaa kun et itse oo sellanen.
[/quote]
Ai eikö? Kaikki iltalehtitytöt ym. Tavalla tai toisella on saatava julkisuutta, ja jos ei muuten niin kaikin epämääräisin keinoin.
Vielä kerran, en todellakaan ole kade, en näe mitään kadehdittavaa jos joku tavis saa naamansa näkyville jossakin paikallisjulkaisussa tai muussa vastaavassa.
Mä olen tehnyt (varsinkin nuorempana) paljon mallintöitä joten olen näkynyt mainoksissa, myös televisiossa. Mutta eihän siinä mikään julkisuus ollut se motiivi, eikä minua tunnistettu vuosien varrella kuin pariin otteeseen. En siis todellakaan ollut mikään supermalli vaan ihan rivisellainen. :D
Näin on!