Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha stressi?

Itkupotkuraivarit
17.12.2020 |

Joo elikkä kyselen siis onko muilla ollu sananlaista ja onko tietoa mistä johtuu.. Mulla on nyt varmaan kuukauden ajan ollut hermo niin pinnassa että ei mitää järkee ja tuntuu että kaikki stressaa ja se pahentaa vielä kireitä hermoja entisestään. Esim. Yks päivä siivosin asuntoani niin oli pinna taas Kireellä ja ei ois yhtää jaksanu eikä kiinostanu, siis jos lakanan reuna ei heti mennyt oikein olin tyyliin hyppäämässä lattialle vetämään itkupotkuraivareita (ei varmaan ollut kaukana tuokaan). En tiiä sit voiko johtua masennuksesta mikä mulla on aaltoillut jo vuosien ajan. Äitillekkin tiuskin joka asiasta ja saan raivareita, olen jopa alkanut pelkämään omaa käytöstäni :( oisko muilla ollut vastaavaa? Thänks etukäteen...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostin juuri tällä viikolla saman, kärsin pimeydestä ja koska asun yksin, myös siitä että ei näe ihmisiä samalla tavalla. Yritän ulkoilla ja tehdä kivoja asioita mutta silti pinnaa kiristää. Nukun myös huonosti ja sekin vaikuttaa huonoon mielialaan. Minulla on ahdistuneisuushäiriö joka puhkesi vuosia sitten burn outin seurauksena,välillä on ihan ok ja sitten taas😫.Tsemppiä meille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän