Mies muistaa äitienpäivänä vain äitiään...
5. äitienpäiväni ja mies ei ole taaskaan muistanut minua millään tavalla. Lapset lauloivat aamulla ja antoivat päikkärissä tekemänsä kortit, mutta mieheltä ei tullut edes onnittelua. Lähti puolenpäivän aikaan lasten kanssa viemään äidilleen kukkia ja kakuttelemaan. Minä jäin yksin kotiin tekemään makaronilaatikkoa. Mies on sitä mieltä, että vaan lasten kuuluu juhlistaa äitiään, ei miehen vaimoa.
Kommentit (5)
No niinhän sen pitää mennäkin, ethän ole miehesi äiti vai oltko sittenkin?
Kyllä meillä on aina muistettu omia äitejämme niin mies kuin minäkin. Toki puoliso avusti lapsia kun olivat pieniä ja tarvitsivat apua kahvinkeittoon tai kortin tekemiseen!
Toki on myös mies toivottanut hyvää äitienpäivää mutta minusta on hienoa ettei ole mitään lahjasirkusta pilaamassa hyvää ideaa!
Mies kyllä muistaa hää- ja merkkipäivinä koruilla, parfyymeillä ja muilla lahjoilla.
Mulle tie äidiksi oli pitkä ja kivinen ja tänään olen onnellinen siitä että minä ylipäätään olen äiti ja olen ollut sitä jo 4 vuotta. Olen tässä kotona yksikseni ollessani katsellut kuvia vanhoja kuvia vastasyntyneestä lapsesta ja kyllä siinä on äitienpäivälahjaa minulle ihan loppuelämäksi.
Äitienpäivä on kaikille äideille, ei vain sille omalle. Eli kyllä paikallaan on muistaa niitä muitakin lähellä olevia äitejä.
Varmaan aika moni ajattelee miehesi tavoin. Oma mieheni toivotti ohimennen aamulla äitienpäivät, mutta kyllä meilläkin pääosassa ovat lapset. Miksi et mennyt mukaan anoppilaan? Meillä kierretään mummolat yhdessä ja olen onnellinen, kun yhtenä päivänä saan istua valmiiseen pöytään kakkua mussuttamaan. Toki voisit mainita miehellesi että olisi mukavaa jos edes sanallisesti onnittelisi.