Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko onnistuneet ystävystymään uudelleen?

Vierailija
17.12.2020 |

Oletteko onnistuneet ystävystymään uudelleen esimerkiksi lapsuudenystävän kanssa, jonka kanssa tienne ovat syystä tai toisesta joskus erkaantuneet?

Muutama viikko sitten otin yhteyttä lapsuudenystävääni, jonka kanssa ystävyys vain jäi, luultavasti välimatkan takia. Minulla ei oikeastaan ollut minkäänlaisia odotuksia, mutta hyvin kävi, ja olemmekin jutelleet useampana päivänä. Toivon todella, että myös jatkamme näin ja voimme taas tavatakin :)

Kertokaa siis tekin vastaavia kokemuksia tai jos olette miettineet yhteydenottoa vanhaan kaveriin, niin ei siinä ainakaan mitään menetä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen löytänyt yläasteaikaisen parhaan ystäväni uudelleen lähes nelikymppisenä. Me alettiin kirjoitella sähköpostia ja lopulta tavattiin lounaalla ja sittemmin ollaan podettu säännöllisesti yhteyttä. Aikaa oli kulunut niin paljon että tavallaan piti tutustua uudestaan, tietenkin meillä oli kaikki mahtavat yhteiset teinimuistot mutta aikuisina emme olleet tavanneet kuin muutaman kerran.

Me pidetään edelleen yhteyttä ja ollaan oltu uudestaan ystäviä tällä kakkoskierroksella nyt kymmenisen vuotta, asutaan eri maissa joten ei nähdä kovin usein, mutta meidän on helppoa aina jatkaa juttua siitä mihin viimeksi jäätiin.

Vierailija
2/3 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen löytänyt yläasteaikaisen parhaan ystäväni uudelleen lähes nelikymppisenä. Me alettiin kirjoitella sähköpostia ja lopulta tavattiin lounaalla ja sittemmin ollaan podettu säännöllisesti yhteyttä. Aikaa oli kulunut niin paljon että tavallaan piti tutustua uudestaan, tietenkin meillä oli kaikki mahtavat yhteiset teinimuistot mutta aikuisina emme olleet tavanneet kuin muutaman kerran.

Me pidetään edelleen yhteyttä ja ollaan oltu uudestaan ystäviä tällä kakkoskierroksella nyt kymmenisen vuotta, asutaan eri maissa joten ei nähdä kovin usein, mutta meidän on helppoa aina jatkaa juttua siitä mihin viimeksi jäätiin.

Kuulostaa ihanalta!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan