Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt sitten mammat ja tahattomasti lapsettomat, ruikutuspäivä!

Vierailija
11.05.2014 |

Näköjään mammat valittaa miten huonon äitienpäivän joutuvat viettämään ja tahattomasti lapsettomat on jossain marttyyri itkua vääntämässä kun eivät saa viettää ollenkaan.

Voivoi. Vaikeaa tuo äitienpäivän vietto.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tajusin aivan vasta jotakin: En tiedä mikä on, mutta olen aina yrittänyt suhdetta minulle täysin sopimattoman miehen kanssa. Olen kuitenkin äitityyppiä, tuttujen lapset suorastaan hyppivät riemusta kun näkevät minut ja itsekin viihdyn lasten kanssa järjettömän hyvin. Tietty en tiedä mitään siitä, mitä on jokapäiväinen huoli lapsesta. Mutta jokatapauksessa minussa on potentiaalia äidiksi. Mutta parisuhdetta en oikeastaan haluakaan rakentaa. Pitäisi siis hypätä parisuhdevaiheen yli suoraan yksinhuoltajaäidiksi. Se olisi varmasti minun ratkaisu. 

Ja totta haikealta tuntuu näin äiteinpäivänä.

Vierailija
2/4 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kutsut tahattomasti lapsettomien itkua marttyyri-itkuksi? Kyllä se tuska tulee suoraan sydämestä eikä ole mitään julkipelleilyä. Yksin salassa sitä itketään ja samalla koetetaan hymyillä ihmisten ilmoilla. Minä vietän nyt vihdoinkin ensimmäistä äitienpäivääni (hengaan täällä vain sen aikaa, kun mies on vauvan kanssa käymässä anopin luona), mutta tuli sitä itkettyä monet itkut ennen tätä vuotta äitienpäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää, kun Helsingin keskustassa ovat kaikki liikkeet kiinni ihan turhaan. Ei äitiydestä tarvitsisi niin suurta juttua tehdä. Voi kai sitä halutessaan juhlistaa ilman että koko yhteiskunta pysäytetään sen vuoksi

Vierailija
4/4 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää, kun Helsingin keskustassa ovat kaikki liikkeet kiinni ihan turhaan. Ei äitiydestä tarvitsisi niin suurta juttua tehdä. Voi kai sitä halutessaan juhlistaa ilman että koko yhteiskunta pysäytetään sen vuoksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän