Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totaali yyhoot: mitä teette iltaisin?

Vierailija
04.04.2014 |

Taas yksi aika, noh, tiukka päivä takana uhmiksen kanssa. Makaan sohvalla, telkkari ja netti auki. Samaa illasta toiseen. Jotenkin tuntuu että ei jaksakaan mitään ihmeellisempää, mites muilla?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvittelen ystävien kanssa (onneksi ovat vapaita nuoria ihmisiä, jotka pääsevät meille helposti) tai teen opiskelutehtäviä, joita riittääkin pilvinpimein. Toisinaan katson vain tv:tä tai kirjoittelen netissä.

Vierailija
2/11 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kun saan olla rauhassa ja lapsi isällään. Työpäivä takana. En olekaan totaalisesti yksinhuoltaja vaan yhteishuolto ja oon lähivanhempi. Huomenna voi olla menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioimme lisämuksuista!

Vierailija
4/11 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja lapsilisistä;)

Vierailija
5/11 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 23:05"]

Nautin kun saan olla rauhassa ja lapsi isällään. Työpäivä takana. En olekaan totaalisesti yksinhuoltaja vaan yhteishuolto ja oon lähivanhempi. Huomenna voi olla menoa.

[/quote]

Kysymys ei ollut tarkoitettu sinulle. Miksi vastasit?

Vierailija
6/11 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silloin kun vielä olin totaaliyh (nykyisin olen siis naimisissa) niin illat menivät koneella istuen (harrastin/harrastan kirjoittamista). Joskus saatoin intoutua pelaamaan xboxia.

Mutta joo, en siis tehnyt mitään kummallista.

Vierailija
7/11 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen ihan samaa kuin ap. Olen antanut itselleni luvan siihen. Ja säästän vielä iltasyömistäkin, että saan vielä rauhassa yksin mussuttaa jotain hyvää. Ja vaikka en koe yksinhuoltajuutta (en totaali olekaan, mutta lapsi ei koskaan yökylässä) rankaksi, on päivän päätteeksi sen verran puhki olo, että olen ansainnut lököilyhetken.

Vierailija
8/11 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten luen kirjoja ja  kuuntelen musiikkia tai radiota (Ylen Radio 1). Haluan jotakin "sielulleni" ja sitä en yleensä telkkarista saa. 

Vierailija
9/11 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin miesystäväni luona ja kohta menen nukkumaan. Huomenna lähden baariin.

Vierailija
10/11 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen.

Vierailija
11/11 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson tv:tä, surffailen netissä, kuuntelen musiikkia, luen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi