Totaali yyhoot: mitä teette iltaisin?
Taas yksi aika, noh, tiukka päivä takana uhmiksen kanssa. Makaan sohvalla, telkkari ja netti auki. Samaa illasta toiseen. Jotenkin tuntuu että ei jaksakaan mitään ihmeellisempää, mites muilla?
Kommentit (11)
Nautin kun saan olla rauhassa ja lapsi isällään. Työpäivä takana. En olekaan totaalisesti yksinhuoltaja vaan yhteishuolto ja oon lähivanhempi. Huomenna voi olla menoa.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 23:05"]
Nautin kun saan olla rauhassa ja lapsi isällään. Työpäivä takana. En olekaan totaalisesti yksinhuoltaja vaan yhteishuolto ja oon lähivanhempi. Huomenna voi olla menoa.
[/quote]
Kysymys ei ollut tarkoitettu sinulle. Miksi vastasit?
No silloin kun vielä olin totaaliyh (nykyisin olen siis naimisissa) niin illat menivät koneella istuen (harrastin/harrastan kirjoittamista). Joskus saatoin intoutua pelaamaan xboxia.
Mutta joo, en siis tehnyt mitään kummallista.
Mä teen ihan samaa kuin ap. Olen antanut itselleni luvan siihen. Ja säästän vielä iltasyömistäkin, että saan vielä rauhassa yksin mussuttaa jotain hyvää. Ja vaikka en koe yksinhuoltajuutta (en totaali olekaan, mutta lapsi ei koskaan yökylässä) rankaksi, on päivän päätteeksi sen verran puhki olo, että olen ansainnut lököilyhetken.
Useimmiten luen kirjoja ja kuuntelen musiikkia tai radiota (Ylen Radio 1). Haluan jotakin "sielulleni" ja sitä en yleensä telkkarista saa.
Tänään kävin miesystäväni luona ja kohta menen nukkumaan. Huomenna lähden baariin.
Katson tv:tä, surffailen netissä, kuuntelen musiikkia, luen...
Kahvittelen ystävien kanssa (onneksi ovat vapaita nuoria ihmisiä, jotka pääsevät meille helposti) tai teen opiskelutehtäviä, joita riittääkin pilvinpimein. Toisinaan katson vain tv:tä tai kirjoittelen netissä.