Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiluku?!

30.07.2006 |

Kysyn tätä " iänikuista" asiaa lapsimäärästä. Kertokaa, jos olette päätyneet yhteen tai kahteen lapseen. Itse pähkäilen itsekseni, että yrittääkö toista??!! Välillä heitän kysymyksen miehelle, joka ei sano asiaan oikein mitään. Semmoista mietin, että jos nyt loppukesästä/syksyllä onnistaisi, kakkonen syntyisi kesän alussa:).

Näinkin on mukava, kun ykkönen on ihanan iloinen ja helppo poika. Mutta, kuitenkin vähän se toinen on mielessä. Olisipa itsellä asiasta selvä kanta, että yksi riittää tai että ilman muuta haluaisin toisen!

Nyt taidan mennä ykkösen kanssa unille:)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sitä mieltä että maailma rullaa eteenpäin ja tuommosetki asiat selvenee ajanmyötä.

Ja sehän on selvä että lapsen saantia ei voi oikeen suunnitella ihan kuukausi-tarkasti, ne kun tuppaa tulemaan sillon ku tahtovat!

t. kymmenen lasta, punanentupa ja perunamaa

Vierailija
2/2 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuvittelin aina että saisin kaksi lasta - pojan ja tytön, tässä järjestyksessä ja parin vuoden ikäerolla - ja se riittäisi mainiosti. Nyt esikoistyttäreni on melkein 4kk vanha ja haaveilen jo kovasti kakkosesta, ja sitten ehkä vielä kolmosestakin... Eli se niistä varmoista suunnitelmista...

Eihän sitä kukaan voi toiselle kertoa montako lasta pitäisi hankkia, mutta useampi ainut-lapsi-ystäväni on kertonut minulle kaivanneensa (ja kaipaavansa edelleen) sisaruksia. Vaan tiedäpä sitten jos heillä olisi sisaruksia ollut, että olisivatko toivoneet olleensa ainuita... ;)

Siis ihan oman (ja miehesi) fiilisten pohjalta, kypsyttele ajatusta. Kyllä se vauva sieltä yleensä tulee jos sitä kaivataan..!

Suhni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla