Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työ ei tunnu arvokkaalta kun kollegoina naisia

Vierailija
11.05.2014 |

Onko muilla tällaista?

Olin innoissani uudesta työstäni, mutta sitten porukkaan tutustuessa huomasin samassa firmassa olevan aika paljon naisia töissä. Jokin pettymyksen tunne valtasi mieleni. Ihan kuin osa työn "statuksesta" olisi viety pois. 

En tiedä miksi tunnen näin. Enkä haluaisi tuntea näin :(   Tiedän noiden naisten olevan varmasti yhtä kykeneviä ja asiantuntevia kuin miesten, mutta silti tuntuu vähän ikävältä. 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 15:33"]

Mitäpä, jos ajattelisit siltä kannalta, että ei ole naisten ja miesten töitä, vaan että kaikki työt on molempien töitä? En tiedä, mutta minulle vaikuttaa siltä, että ongelma on tässä "miesten ja naisten" töissä.

[/quote]

On harmillista, jos naisetkin vielä ajattelevat, että miehet ovat jotenkin kyvykkäämpiä kuin naiset. Luulen, että miehistä tuota käsitystä ei saa kaikitellen mitenkään kitkettyä. Itse olisin varmaan epävarma itsestäni kovin miehisellä työpaikalla, vaikka arvostankin naisia ja miehiä yhtälailla. Mutta se miesten asenne.. Jos se olisi jotenkin alentuva, niin siitä tulisi pian itseään toteuttava ennuste, luulisin.

Vierailija
42/43 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvaltaisen työpaikan huono puoli on ennen pitkään ilmaantuvat työpaikkakiusaamiset, tai muut työhön liittymättömät ilmapiiria pilaavat seikat ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:01"]

Nyt vain kovaa duunia niin pääset sinne, missä ei enää naisia sitten juuri näekään!

[/quote]

Ei se taida pystyä. Ap löysäili jo opiskeluaikoina, ja tässä on lopputulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä