Hyvää äitien päivää! :-) minä olen 4 lapsen äiti.
Monenko lapsen äiti sinä olet? Oma ikäsi? Miten teillä vietetään äitien päivää?
Omat lapseni ovat 18v, 11v, 5v ja 3v. Esikoinen syntynyt 23.6 ja on tyttö. Toinen lapsi on syntynyt 26.10 ja on tyttö. Kolmas lapsi on syntynyt 2.12 ja on poika. Neljäs lapsi on syntynyt 16.4 ja on myöskin tyttö. Oma ikä 39v ja meille ei enempää lapsia tule. :)
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 15:52"]Miksi ap ilmoittaa lastensa syntymäajat päivän tarkkuudella?
[/quote]
Miksi ei saisi? T. Ap
Olen 36-vuotias ja lapset ovat 12-, 11-, 4- ja 2-vuotiaita. Äsken kävimme onnittelemassa anoppia, muuten olemme olleet kotosalla. Mies tekee remonttia koska toivoin meille uutta ilmettä kotiin. Paras äitienpäivälahja ikinä:). Ihaninta tässä päivässä on kuitenkin se, että ollaan yhdessä ja että saan olla noiden ihanien lapsien äiti. Hyvää äitienpäivää kaikille äideille!
Olen itse äiti mutta ei minulla ole mitään syytä hehkuttaa äitiyttäni, koska koska perhepiirissä on lapsettomuuttaa. Olen äiti, mutta en täydellinen, niinkuin ei kukaan muukaan mutta silti rakastan lapsiani.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 16:16"]Olen 36-vuotias ja lapset ovat 12-, 11-, 4- ja 2-vuotiaita. Äsken kävimme onnittelemassa anoppia, muuten olemme olleet kotosalla. Mies tekee remonttia koska toivoin meille uutta ilmettä kotiin. Paras äitienpäivälahja ikinä:). Ihaninta tässä päivässä on kuitenkin se, että ollaan yhdessä ja että saan olla noiden ihanien lapsien äiti. Hyvää äitienpäivää kaikille äideille!
[/quote]
:)
t.ap
Aika helposti pääsee äidiksi, kerran pano. Ja se on teistä erinomaista.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 16:19"]Olen itse äiti mutta ei minulla ole mitään syytä hehkuttaa äitiyttäni, koska koska perhepiirissä on lapsettomuuttaa. Olen äiti, mutta en täydellinen, niinkuin ei kukaan muukaan mutta silti rakastan lapsiani.
[/quote]
No miksi omasta äitiydestä ei saisi iloita? Ei sekään ole oikein. Tottakai saa!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 16:21"]Aika helposti pääsee äidiksi, kerran pano. Ja se on teistä erinomaista.
[/quote]
No jos lapsettomuutta niin on kuule saatettu panna 100 kertaa, silti ei muksua näy eikä kuulu.
Joten lopeta se peeloilu kun et näytä asioista mitään tietävän.
Mä olen tullut raskaaksi -19, -26, -32 ja -35 vuotiaana ja joka kerta onneksi suht helpolla. Mistä olen kyllä äärimmäisen kiitollinen.
10 lasta, yliopisto -ja korkeakoulu käytynä, samoin ammattikorkeakoulu ja kauppis (vai onko ne samoja asioita) Silti ehdin kulutella äitienpäivänä aikaani täällä vauvapalstalla. Elämä on ihanaa!
Ei oo provo emmekä asu Porvoossa. Asumme Parhaalla paikalla Helsingin keskustassa ja vaippakassina käytän Louis Vuittonin Neverfullia, Stockmannille menen vain Celinen miniluggage käsipuolessa:) Mites muut?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 16:49"]10 lasta, yliopisto -ja korkeakoulu käytynä, samoin ammattikorkeakoulu ja kauppis (vai onko ne samoja asioita) Silti ehdin kulutella äitienpäivänä aikaani täällä vauvapalstalla. Elämä on ihanaa!
Ei oo provo emmekä asu Porvoossa. Asumme Parhaalla paikalla Helsingin keskustassa ja vaippakassina käytän Louis Vuittonin Neverfullia, Stockmannille menen vain Celinen miniluggage käsipuolessa:) Mites muut?
[/quote]
:D t. Ap
Minullakin on neljä lasta, joista yksi jo aikuinen. Ikää minulla on 42 vuotta. Olen onnellinen ja ylpeä äitiydestäni. Toivotan kaikille äideille hyvää äitienpäivää. FM, virassa. :)
Olen 38v yhden lapsen äiti. Poikani on 6 -vuotias, reipas eskarilainen siis. Äitienpäivä alkoi miehen ja pojan tekemällä aamiaisella ja sain lapselta hänen päiväkodissa askarteleman kortin ja pinkin pahvista värkätyn "käsilaukun" <3. Mieheltä sain jo eilen ison kimpun valkoisia tulppaaneja (muuta lahjaa en halunnutkaan, sillä mies vastikään osti mulle parin tonnin hiilikuiturunkoisen maantiepyörän.. :D).
Sitten karkasin 50 km maantiepyöräilyporukkalenkille, jonka tauolla paikallinen pyöräliike tarjosi äideille pullakahvit. Tällä välin mies oli siivonnut talon! Wuhuu! ;) Soitin myös omalle äidilleni äitienpäiväonnittelut.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 16:21"]
Aika helposti pääsee äidiksi, kerran pano. Ja se on teistä erinomaista.
[/quote] Äitinä olo on hyvin vaativaa ja antoisaa, ilman lapsia ei ole elämää.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 12:39"]
Maanviljeliöistäkin moni on nykyään korkeakoulutettu, ainakin ammattikorkeakoulutettu.. Täällä ainakin kaksi ylioppilasta ja amk-tutkintoa..
[/quote]
Joo, maanviljelys on todella vaativa ammatti. Pitää tietää aivan mahdottoman paljon asioita. Ja pitää olla kykyä ottaa riskejä ja sietää epävarmuutta. Myös byrokratian kiemurat pitää tuntea ja pitää osata markkinointi. Luulen, että suuri osa maanviljelijöistä hankkii nykyisin jonkin soveltuvan koulutuksen. Monilla on esim. agrologin tutkinto.
Haluatko esittää minulle henkilökohtaisesti myöskin jonkun kysymyksen? Lupaan vastata KAIKKIIN kysymyksiin. :)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:15"]Äitienpäivä on yhdyssana.
[/quote]
No what ever? Tekevälle sattuu. :-)
Olen kohta 45, lapset kohta 20v, 3.7. ja 14v, 20.7. sekä 11v tyttö, 23.11. ja 3v, 8.9. Muut siis poikia. Toivat aamupalan, lahjat ja kortin sänkyyn.
Minulla on yksi lapsi ja olen 25-vuotias. Lähdemme sukulaisten luo. :)
Miksi kaltaisesi synnytyskoneet eivät tajua kouluttautua?
Miksi ap ilmoittaa lastensa syntymäajat päivän tarkkuudella?