Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä toisen fetisseissä ahdistaa?

Vierailija
11.05.2014 |

Luin tuosta sukkamiehestä, ja hänen blogissaan oli facebookista kopsattu joitain todella ala-arvoisia ja sairaita kommentteja, joita hän oli saanut.

Itselläni ei ole mitään fetissejä, mutta olen pitänyt sitä enemmän huonona kuin hyvänä asiana. Minulla on vuosien saatossa ollut useita ystäviä, joilla on ollut joku fetissi. He ovat olleet todella onnellisia siitä, että ovat saaneet avoimesti jutella asiasta jonkun kanssa ilman tuomitsemista. Minulla on myös ystävinä "piilotransuja", on käyty yhdessä ostoksilla tai vietetty tyttöjen iltaa, meikattu, pukeuduttu nätisti, juotu viiniä ja vaikka katsottu leffaa.

Minä en ymmärrä miksi joillekin ihmisille on niin vaikeaa sietää toisten fetissejä? En puhu mistään pedofiliasta tai nekrofiliasta, jotka ovat sairasta ja rikollista. Mitä se on sinulta pois jos joku kaverisi nauttii jostain mitä sinä et voi ymmärtää? Kysyn siis vakavissani, että jos ahdistut toisen fetisseistä, osaatko sanoa miksi?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 08:46"]Luin tuosta sukkamiehestä, ja hänen blogissaan oli facebookista kopsattu joitain todella ala-arvoisia ja sairaita kommentteja, joita hän oli saanut.

Itselläni ei ole mitään fetissejä, mutta olen pitänyt sitä enemmän huonona kuin hyvänä asiana. Minulla on vuosien saatossa ollut useita ystäviä, joilla on ollut joku fetissi. He ovat olleet todella onnellisia siitä, että ovat saaneet avoimesti jutella asiasta jonkun kanssa ilman tuomitsemista. Minulla on myös ystävinä "piilotransuja", on käyty yhdessä ostoksilla tai vietetty tyttöjen iltaa, meikattu, pukeuduttu nätisti, juotu viiniä ja vaikka katsottu leffaa.

Minä en ymmärrä miksi joillekin ihmisille on niin vaikeaa sietää toisten fetissejä? En puhu mistään pedofiliasta tai nekrofiliasta, jotka ovat sairasta ja rikollista. Mitä se on sinulta pois jos joku kaverisi nauttii jostain mitä sinä et voi ymmärtää? Kysyn siis vakavissani, että jos ahdistut toisen fetisseistä, osaatko sanoa miksi?

[/quote]

Ei pedofilia ole rikollista. Lasten hyväksikäyttö on tietenkin, mutta pedofiiliset fantasiat ovat ihan yhtä laillisia kuin sukkaleikit.

Tiedät kai myös etteivät transvestiitit yleensä ole homoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan