Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi, astiakaapissa lautasten välissä oli turkiskuoriainen!

Vierailija
11.05.2014 |

Mistä ihmeestä se sinne on voinut joutua, eikö turkiskuoriaiset ole yleensä vaatekaapissa tms? Vaatteissa tms. en ole huomannut reikiä tms. Mitä noiden kanssa pitää tehdä? 

Ihana aloitus äitienpäivälle :-(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luona noita on, mutta koskaan ei ole kyllä vaatekaapeissa näkynyt. Yleensä löytyyvkuolleena jostain keittiön tai olkkarin lattialta. Tarkkaile nyt jos niitä toukkia näkyy lattialistojen rajassa, se on merkki että ovat pesiytyneet kotinne rakenteisiin. Niistä ei taida päästä eroon ilman koko talon myrkytystä. Erikoista kyllä, jos asutte uudessa talossa. Itse asun 60-luvun kerrostalossa ja noita viheliäisiä on kyllä ja alkavat heti tulla esiin, jos siivoilua laiminlyö vähänkään. Muuten niistä ei varsinaisesti ole ollut haittaa, eivät ole syöneet vaatteita. Keittiön kaapissa en kyllä säilytä mitään. Kerran nimittäin otin puurohiutaleita pussista, jota säilytin kaapissa, ja valmiin puuron seasta löytyi sitten sellainen toukka! YÄÄK!

Vierailija
22/24 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaan ap:n tunteet! Mä en kans käsitä miksi noita löytyy joskus keittiön kaapeista. Mistään ruokapakkauksista en ole koskaan löytänyt, mutta kylläkin juuri astiakaapista joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miten ne voi tulla astiakaappiin?! Yäk, yäk, yäk, nyt puolet keittiön kaapeista siivottu, ei uusia löytöjä... 

Ap

Vierailija
24/24 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se on ihravyökuoriainen, joka elää rasvaisista tahroista ja ruuanjämistä, toukat syövät reikiä vaatteisiin. Niitä löytyy mistä vain, koska elävät hormeissa, listojen takana, rakenteissa. Niistä ei pääse enää eroon pesemällä taloa ja astiakaappeja!