Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diapam 10mg paras apu ahdistukseen

Vierailija
17.12.2020 |

Eipä ahdista koko seuraavaan päivään kun nappaa 2 10mg ennen nukkumaanmenoo ja näillä en näe painajaisiakaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin auttaa, kumma etteivät sitä määrää enempää, kun ei ole sivuoireitakaan ja on halpaa. Tosin luulen, että siinä saattava ollakin juuri lääkefirmat takana; saavat kalliimpia lääkkeitä myytyä.

Vierailija
2/18 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta kun niitä nappailet tuohon tahtiin, niin sen jälkeen ei ilman nappia tule uni ja ahdistukset maksimeissa. Onneksi se menee muutamassa viikossa ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan huippu lääke jos kärsii ahdistuksesta!

Vierailija
4/18 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisten tilanteiden pelko ja paniikkihäiriö. Mielenvikainen oon ja en saa reseptiä tohon.

Vierailija
5/18 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on tosiaan hyviä nappeja. Keskioluen kanssa saadaan irti paras hyötysuhde.

Vierailija
6/18 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pystynyt toimimaan työelämässä 20 v niiden avulla, nyt kukaan ei enää halua kirjoittaa reseptiä koska kanta, ideoita miten voisi hankkia?

Vierailija
7/18 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pystynyt toimimaan työelämässä 20 v niiden avulla, nyt kukaan ei enää halua kirjoittaa reseptiä koska kanta, ideoita miten voisi hankkia?

Osta kadulta. Vähän kalliimpia mutta ei voi mitään.

Vierailija
8/18 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko 20 käyttänyt niitä säännöllisesti ja nyt yht'äkkiä eivät kirjoita? Mikä sulla oli diagnoosina ja onko ne psykiatrin määräämiä? Mikä annostus?

Vierailija
9/18 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko 20 käyttänyt niitä säännöllisesti ja nyt yht'äkkiä eivät kirjoita? Mikä sulla oli diagnoosina ja onko ne psykiatrin määräämiä? Mikä annostus?

Levy menee päivässä eli 200mg. Onkohan tää vaarallista lopettaa kylmiltään?

Vierailija
10/18 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, siis 100 mg

Vierailija
11/18 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vaikutusta mihinkään suuntaan. Ei lievitä eikä nukuta.

Vierailija
12/18 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittavista vieroitus on helvetti jos niihin jää koukkuun. Eikä juuri vaadita koukuttumiseen paljoa. Kuin hiukan liian aikaa käytät niitä putkeen päivittäin. Vieroitusoireet on tismalleen päinvastaiset rauhoittuneesta olotilasta. Hyiss. Viekkarit voi olla joillakin pahempia kuin heroiinissa ja kestää pitkäänkin.

Vierailija
13/18 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tavallinen ihminen osaa kadulta mitään ostaa. Eihän sitä voi tietää missä tai kellä mitään on.

Vierailija
14/18 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varroppas sitten sitä ahdistusta mikä iskee kun sulta loppuu ne pamit kesken :----/

Vierailija
15/18 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tavallinen ihminen osaa kadulta mitään ostaa. Eihän sitä voi tietää missä tai kellä mitään on.

Huumeet ostetaan nykyään netistä, ne saa kotiovelle kuljetettuna. Homma toimii anonyymeillä nimimerkeillä, ota asiasta selvää jos kiinnostaa.

Vierailija
16/18 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se kanta siihen liittyy saako niitä vai ei?

Vierailija
17/18 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

9mm luger on vielä parempi. Toki täytyy huomioida se että on kerta-annos...

Vierailija
18/18 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumeet ostetaan nykyään netistä, ne saa kotiovelle kuljetettuna. Homma toimii anonyymeillä nimimerkeillä, ota asiasta selvää jos kiinnostaa.

Sinä osaat varmaan kertoa mitä tarkoittaa "telaketju."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme