Diapam 10mg paras apu ahdistukseen
Eipä ahdista koko seuraavaan päivään kun nappaa 2 10mg ennen nukkumaanmenoo ja näillä en näe painajaisiakaan.
Kommentit (18)
Pari kuukautta kun niitä nappailet tuohon tahtiin, niin sen jälkeen ei ilman nappia tule uni ja ahdistukset maksimeissa. Onneksi se menee muutamassa viikossa ohi.
On aivan huippu lääke jos kärsii ahdistuksesta!
Sosiaalisten tilanteiden pelko ja paniikkihäiriö. Mielenvikainen oon ja en saa reseptiä tohon.
Nää on tosiaan hyviä nappeja. Keskioluen kanssa saadaan irti paras hyötysuhde.
Olen pystynyt toimimaan työelämässä 20 v niiden avulla, nyt kukaan ei enää halua kirjoittaa reseptiä koska kanta, ideoita miten voisi hankkia?
Vierailija kirjoitti:
Olen pystynyt toimimaan työelämässä 20 v niiden avulla, nyt kukaan ei enää halua kirjoittaa reseptiä koska kanta, ideoita miten voisi hankkia?
Osta kadulta. Vähän kalliimpia mutta ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Oletko 20 käyttänyt niitä säännöllisesti ja nyt yht'äkkiä eivät kirjoita? Mikä sulla oli diagnoosina ja onko ne psykiatrin määräämiä? Mikä annostus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko 20 käyttänyt niitä säännöllisesti ja nyt yht'äkkiä eivät kirjoita? Mikä sulla oli diagnoosina ja onko ne psykiatrin määräämiä? Mikä annostus?
Levy menee päivässä eli 200mg. Onkohan tää vaarallista lopettaa kylmiltään?
Ei mitään vaikutusta mihinkään suuntaan. Ei lievitä eikä nukuta.
Rauhoittavista vieroitus on helvetti jos niihin jää koukkuun. Eikä juuri vaadita koukuttumiseen paljoa. Kuin hiukan liian aikaa käytät niitä putkeen päivittäin. Vieroitusoireet on tismalleen päinvastaiset rauhoittuneesta olotilasta. Hyiss. Viekkarit voi olla joillakin pahempia kuin heroiinissa ja kestää pitkäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tavallinen ihminen osaa kadulta mitään ostaa. Eihän sitä voi tietää missä tai kellä mitään on.
Varroppas sitten sitä ahdistusta mikä iskee kun sulta loppuu ne pamit kesken :----/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tavallinen ihminen osaa kadulta mitään ostaa. Eihän sitä voi tietää missä tai kellä mitään on.
Huumeet ostetaan nykyään netistä, ne saa kotiovelle kuljetettuna. Homma toimii anonyymeillä nimimerkeillä, ota asiasta selvää jos kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten se kanta siihen liittyy saako niitä vai ei?
9mm luger on vielä parempi. Toki täytyy huomioida se että on kerta-annos...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumeet ostetaan nykyään netistä, ne saa kotiovelle kuljetettuna. Homma toimii anonyymeillä nimimerkeillä, ota asiasta selvää jos kiinnostaa.
Sinä osaat varmaan kertoa mitä tarkoittaa "telaketju."
Niin auttaa, kumma etteivät sitä määrää enempää, kun ei ole sivuoireitakaan ja on halpaa. Tosin luulen, että siinä saattava ollakin juuri lääkefirmat takana; saavat kalliimpia lääkkeitä myytyä.