Voi hitto! Olen koukussa tähän palstaan!
Jatkuvasti pitää käydä katsomassa, mitä tapahtuu täällä, hullu olen!
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 00:17"]
Voiko täältä lähteä pois? Siis onnistuuko sellainen?
[/quote]
Hyvä kysymys, ja ennen kaikkea: miten?
No mä pääsin silleen arjessa eroon tuon palstauudistuksen myötä, kun ei kännykälläni voi kirjoitella tänne enää. Auttoi kummasti, kun ei itselläni ole tiekkaria. Nytkin olen lainavehkeellä vähän aikaa, kohta taas tulee kuukausien tauko pahimmillaan. Ei jaksa niin paljon käydä kun voi vain lukea.
Olen täällä vaikka kädet on aivan kipeänä rasituksesta. Viekää mut hoitoon!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 00:18"]
[/quote]
[/quote]
Olen ollut täällä vuodesta 2002. Minäkin haluaisin tietää, mistä löytyy uloskäynti.
Täällä on kivaa, mutta viisasta olisi lopettaa, kun aina täällä roikun.
Olen päässyt tämän avulla irti yhdestä rasittavasta nettipalstasta. Riippuvuus vaihtui toiseen :).
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 00:18"]
[/quote]
[/quote]
Olen ollut täällä vuodesta 2002. Minäkin haluaisin tietää, mistä löytyy uloskäynti.
[/quote]
Onko ovea?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:56"]
Sama täällä, onko joillain teistä useitakin välilehtiä auki? On meinaan niin mielenkiintoisia juttuja täällä palstalla.
[/quote]
Joo, senverran monta, että selain kaatuu...
Mä oon kans niin yksinäinen että tuntuu välillä siltä ettei mulla oo muita "juttukavereita" kuin palstalaiset. Käyn täällä useita kertoja päivässä. Työt vähän sotkee mutta älypuhelimella voi sitten kahvi- ja ruokatauoilla tulla katsomaan mistä puhutaan.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:39"]
Samma här! Mitä tehdä? Tulee vieroitusoireita, jos en käy täällä!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 05:05"]
Mä oon kans niin yksinäinen että tuntuu välillä siltä ettei mulla oo muita "juttukavereita" kuin palstalaiset. Käyn täällä useita kertoja päivässä. Työt vähän sotkee mutta älypuhelimella voi sitten kahvi- ja ruokatauoilla tulla katsomaan mistä puhutaan.
[/quote]