Voi hitto! Olen koukussa tähän palstaan!
Jatkuvasti pitää käydä katsomassa, mitä tapahtuu täällä, hullu olen!
Kommentit (32)
Sama juttu! Täytyy yrittää pitää taukoa jossain vaiheessa... Onneksi kesälomalla täytyy lähteä mökkeilemään, siellä ei ole mahdollisuutta roikkua täällä.
Samma här! Mitä tehdä? Tulee vieroitusoireita, jos en käy täällä!
Samoin. Täällä on hyviä keskusteluja, vakavia ja vähemmän vakavia. Aina voi tsempata tai neuvoa tai kysellä neuvoja. Joskus voi heittää jotain hauskaa.
Hieman menee liikaa aikaa täällä.
olen äityslomalla. enkä tee päivisin muuta, kuin nukun hyvin, syön hyvin ja palstaan 24/7
Olen myös koukussa! Kiva "jutella" ihmisten kanssa.
Olen kyllä yllättynyt siitä, kuinka mukavia tyyppejä täällä on.
Päätin jo hetki sitten sulkea koneen, pestä hampaat ja mennä nukkumaan. Suljin koneen, aloin pesemään hampaita ja tulin takaisin koneelle ihan vain vilkaisemaan vielä viimeiset jutut harjauksen lomassa! Aaaaargh!
Tää on rumasti sanottu, sori,mutta lohduttaa kun muillakin samoja ongelmia, löytyy kohtalotovereita..
Sama täällä, onko joillain teistä useitakin välilehtiä auki? On meinaan niin mielenkiintoisia juttuja täällä palstalla.
Jeps - ja hulluksi tulee ihan todellakin jos tänne jää roikkumaan. Onneksi olen oppinut rajoittamaan näitä vauva-sivujen käyntejä, sillä jos täällä roikkuu pitempään, niin ei ole terveellistä.
Toivon mukaan sitä on joskus tullut autettua jotakuta ja näkijän kykyjäkin tullut testattua :)
Sama mullakin. Millä keinoilla olette onnistuneet rajoittamaan täällä käyntiä? Tai ylipäätään liiallista netin käyttöä? Mä oon melko yksinäinen ja liian usein käytän nettiä ja tätä palstaa sen lievittämiseen. Tää palsta on koukuttava, kun tää elää niin paljon nopeemmin kuin moni muu. Jos varsinkin sattuu osallistumaan johonkin keskusteluun, joka kiinnostaa monia, niin sitä vaan haluaa jatkaa ja jatkaa selaamista, mitä mieltä muut on omasta kommentista tai miten muuten on vastailleet siihen. Luulin jo, että olin pääsemässä nettiriippuvuudesta, kunnes yksi kaunis päivä keksin ruveta kirjoittelemaan tänne. Aargh....
Niin, jos tää ei eläisi, ei tulis käytyä.
Myönnän että tää on korvike sosiaaliselle elämälle.
Mä oon kans yksinäinen, ja täällä saa reaaliajassa jutella IHAN MISTÄ VAIN. Se on se juttu :D
Tell me about it! Sama vaiva mullakin kohta kuukauden :( Mitä tälle voi tehdä? Ylläpito, voitteko hoitaa asian niin, että palstalle tulee 1 uusi kommentti joka toinen päivä tjtn?