Eurovision2014--FINAALI--
Kommentit (700)
Mun ja miehen rankingissa tähän mennessä (molemmat antaa omat pisteet) Puola ja Ranska ykkösinä...
Omassa Itävalta ja Ranska.
Ihana Italia. Karismaattinen Emma bravaaaa....
Joo ja 182 ihmettelee vielä että aina yrittävät edellisen vuoden kikkoja jotkut maat, nytkin tuo Slovenia tuolla huilullaan ja muutamalla muullakin ollut vihellystä tms....Ja on tosi tylsää jos se partamies voittaa. Luultavasti koska se saa liikkeelle kaikki alakulttuurien edustajat äänestämään, siinä ei ole laululla mitään tekemistä.
Slovenia ihan hyvä,ei erikoinen
Itävalta paras tähän mennessä, Slovenia hyvänä kakkosena.
Itävalta paras tähän mennessä, Slovenia hyvänä kakkosena.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:21"]
Juontajia ei pysty kuuntelemaan. Onneksi ne saa pois.
[/quote]MITEN!
Slovenian Tarja Turunen Tinkara Kovac.
Suooomiiiiiiiii.
Huolestuttavaa, että tuo softenginen viiksikaveri on mielestäni KUUMA! (ikäeroa onneksi vain 3 vuotta)
Jos olisin 17 v tytto niin olisin iiiihan laapallaan noiden Softenginien edessa <3
okei olen lahemmas 30 v ja olen vahan laapallani :)
Hyva suomI! aanestan Ranskan puolelta Softenginea ainakin 10 eurolla, lupaan tehda niin!
Suomen biisi on ihan ok, mutta tuo laulajan falsetti on aivan kaamea. Ja nuo valot on järkyttävät, ne häiritsivät minua jo semifinaalissa.
Hyvä suomi kerrankin oikeesti nöin hyvä Suomi on ylpeeee!
Suomen poitsut näyttää lavalla paremmalta kuin muiden maiden esiintyjät yhteensä. Ja kuulostavat!
Suomihan ihan erottuu tästä tasasesta massasta, ja vaihteeksi ihan positiivisesti.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:20"]
Huono toi Italia. Oikeesti miten nää euroviisut on aina tämmösiä joku nobody ja kauhea kappale, miksi nimekkäät artistit eivät lähde mukaan?
[/quote]
Italiahan oli monta vuotta pois viisuista, kun ei menestystä herunut silloin aikoinaan. en usko, että viisuja mitenkään hirveesti arvostetaan Italiassa ym.