Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko outo lintu korona-asenteessa?

Vierailija
17.12.2020 |

Itse kannatan huomattavasti Suomessa toteutettuja jyrkempiä rajoitustoimia, esim. ulkonaliikkumiskielto olisi mielestäni pitänyt olla keväästä ihan sinne asti kunnes tartuntoja ei ole enää yhtään, oli se sitten vaikka ensi vuoden jouluna. En kuitenkaan hyväksy rokotetta, koska mielestäni sitä olisi syytä testata enemmän ennen kuin ainakaan itse uskallan sitä ottaa. Mielestäni siis rajoitusten linja olisi ylläpidettävä eikä rokotetta olisi kannattanut kehittää, koska uskon viruksen taltuttamisen eristyksen voimin myös kehittävän ihmisten itsekuria. Jos kansa ei siitä selviydy, en minä halua olla sen osa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

trollolloo

Vierailija
2/3 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen AP:n kanssa samaa mieltä sillä viihdyn oikeinkin hyvin kotona ja omalla tontillani. Lisäksi en kaipaa vieraitakaan kotiini.

Tämä vuosi on varmaankin ollut aikuisikäni parasta aikaa. Pystyn hoitamaan työni kotoa ja rahaa säästyy kun ei tule matkusteltua, eikä ajeltua autolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän sitten istutte kotona kun kaikki muutkin istuvat kotona. Kaupat kiinni jne. Ruokahuolto voi olla vähän haasteellista.

Keskellä talvea on vähän paha laittaa perunaa maahan, ei meinaa kasvaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme